آنچه باید درباره بوتاکس خط فک بدانید

47
بوتاکس خط فک

بوتاکس خط فک


کانتور صورت در چهره کلی فرد تاثیر زیادی دارد. یک خط فک تیز می تواند چهره را قوی و سالم نشان بدهید. خط و زاویه فک در مواردی ژنتیکی است. حتی در جوانی و با وزن ایده آل برخی از چهره ها هرگز فک مشخصی که می خواهند ندارند. بوتاکس خط فک چیست؟

سم بوتولینوم چه کار انجام می دهد؟

از سم بوتولینوم برای فلج کردن عضلات صورت استفاده می شود. در فک می توانیم از نوروتوکسین ها در عضله جوشی ماستر استفاده کنیم. جوشی یکی از ماهیچه‌هایی است که به ما کمک می‌کند تا بجویم و وقتی دندان‌های خود را به پایین فشار می‌دهید، می‌توانید آن را مانند یک برجستگی عمیق در امتداد خط فک خود احساس کنید. همچنین عضله ای است که گاهی اوقات در افرادی که فک خود را فشار می دهند یا دندان قروچه دارند، سفت و فشرده می شود.

تزریق سم بوتولینوم به این ناحیه باعث تضعیف عضله جوشی می شود. این کار از نظر عملکردی باعث بهبود درد فک در برخی افراد می شود و همچنین دندان قروچه هنگام خواب را کاهش می دهد. این کار از منظر زیبایی باعث لاغری عضله و ایجاد ظاهری باریک تر تیزتر در فک می شود. چهره قلب یا مثلث مانند خواهد شد.

برای زاویه فک چه کارهایی می توان انجام داد؟

روش‌های غیرتهاجمی مختلفی برای این قسمت از صورت وجود دارد. سم بوتولینوم به عضله جوشی، پایین صورت و فک را لاغر می کند. محصولاتی مانند فیلرهای پوستی را می توان برای ساختن استخوان فک و چانه و ایجاد ظاهری باریک تر و تیزتر استفاده کرد. اگر آناتومی بد ن شما آنطور که می خواهید برجسته نیست، این روش ها می تواند در فک و چانه شما زاویه ایجاد کند. فیلرها عمیقاً در بالای استخوان شما تزریق می شوند و تا یک تا دو سال دوام دارند.

اگر غبغب دارید درمان چربی اضافی در آن ناحیه نیز می‌تواند باعث زاویه فک شود. کیبلا دارویی است که می‌توان آن را در ناحیه غبغب تزریق کرد تا چربی های اضافی را آب کند و ظاهر صورت را بهبود بخشد. گاهی اوقات چندین درمان برای دستیابی به نتایج مطلوب مورد نیاز است، اما اثرات دائمی هستند و برای ظاهر بهتر ارزش انجام را دارند.

اگر علاقه مند به بهبود ظاهر کانتور صورت خود هستید، باید در ابتدا با پزشک با تجربه مشورت کنید. پزشک صورت را شما را به صورت دقیق معاینه می کند و روش های درمانی مناسب شما را پیشنهاد می دهد.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *