۶ نکته که باید درباره میکرونیدلینگ بدانید!

36
درباره میکرونیدلینگ

درباره میکرونیدلینگ


آیا به دنبال یک راه غیرجراحی و غیرتهاجمی برای حیات بخشیدن به پوست و بهبود جوانی، سفتی، روشنایی، انعطاف و شادابی آن هستید؟ میکرونیدلینگ Potenza RF با فناوری Tiger Tip به منظور تقویت و نوسازی پوست، کاهش خطوط ریز و چین ‌ها، بهبود بافت پوست، کوچک کردن منافذ و کاهش زخم‌ ها بر روی صورت و دیگر مناطق بدن ایجاد شده و در نتیجه، پوستی جوانتر و تازه ‌تر برای شما به ارمغان می ‌آورد. درباره میکرونیدلینگ در ادامه بیشتر توضیح داده ایم.

درمان میکرونیدلینگ Potenza RF با استفاده از سوزن ‌های بسیار ریز و انرژی فرکانس رادیویی که توسط FDA تایید شده‌اند، به آغاز فرآیند بهبود طبیعی بدن کمک می‌ کند. این کار منجر به بازسازی کلاژن و الاستین جدید می‌ شود، که به عنوان عوامل سازنده پوست صاف، انعطاف ‌پذیر و سالم عمل می ‌کنند. نتیجه این فرآیند، داشتن پوستی صاف ‌تر و درخشان ‌تر است، و این تغییرات با سرعتی بالا و با کمترین زمان قابل مشاهده هستند. با این روش درمانی نتایجی به شدت قابل مشاهده تر و چشمگیرتر از درمان‌ های سنتی میکرونیدلینگ دریافت خواهید کرد.

“درمان ‌های میکرونیدلینگ Potenza RF همچنین می ‌توانند به بهبود کارایی محصولات مراقبت از پوست که در منزل استفاده می کنید، کمک کنند تا به عمق پوست نفوذ کنند. به علاوه، این درمان برای هر نوع پوست، هر مشکل پوستی و در هر نقطه‌ای از بدن قابل تنظیم است و در تمام فصول سال قابل اجراست.

۱.Microneedling Potenza RF چیست؟

میکرونیدلینگ Potenza RF از یک دستگاه فرکانس رادیویی دستی استفاده می‌ کند که توسط یکی از متخصصین ما کار می کند. این دستگاه سوزن ‌های بسیار ریز و فرکانس رادیویی مورد تایید FDA را به لایه‌ های بیرونی پوست نفوذ می ‌دهد و فرآیند طبیعی ترمیم پوست را آغاز می ‌کند. این کار به وجود آمدن کلاژن و الاستین جدید منجر می‌ شود، که باعث می ‌شود پوست سفت‌تر، محکم‌تر، روشن‌تر و جوان‌تر به نظر بیاید.

سوزن‌ های Tiger Tip Potenza با این فناوری ویژه که قابلیت انجام درمان‌ های سطحی و عمیق را برای انواع مختلف پوست دارد، نیاز ارائه دهنده به تعقیب مجدد مراحل درمان را از بین می ‌برد. این به معنای انجام درمان ‌های سریع ‌تر و قابل تنظیم ‌تر برای انواع پوست و شرایط مختلف است.

۲.Microneedling Potenza RF چگونه کار می‌ کند؟

درباره میکرونیدلینگ
درباره میکرونیدلینگ

قبل از اجرای درمان، پوست باید پاک شود و سپس ۳۰ دقیقه قبل از اجرای درمان، از کرم بی حسی موضعی استفاده می‌ شود. در طول درمان، یک نوک میکروسوزن روی لایه‌ی بیرونی پوست قرار می‌ گیرد. این میکروسوزن‌ ها به بافت پوست  نفوذ می ‌کنند، زیرا انرژی فرکانس رادیویی تک قطبی یا دوقطبی به ناحیه مورد نظر مستقیماً اعمال می ‌شود. این فرآیند ترمیم طبیعی بدن را آغاز می‌ کند و در نتیجه، کلاژن و الاستین جدید پس از ۴ تا ۶ هفته تولید می ‌شود.

پس از درمان، ارائه دهنده از محصولات تکمیل ‌کننده موضعی از جمله ضد آفتاب استفاده می‌ کند. اکثر بیماران نتایج کامل خود را پس از ۱۲ هفته از آخرین درمان مشاهده می ‌کنند. درمان Microneedling Potenza RF معمولاً در عرض یک ساعت انجام می‌ شود.

۳. Potenza RF میکرونیدلینگ چه مشکلات پوستی و کدام نواحی بدنی را درمان می‌ کند؟

درمان ‌های میکرونیدلینگ Potenza RF توانایی درمان مجموعه ‌ای وسیع از مشکلات پوستی را دارا هستند. این شامل بهبود علائم پیری و آسیب ‌های ایجاد شده توسط نور خورشید مانند خطوط ریز و چین و چروک می ‌شود. همچنین می ‌تواند در درمان اسکارهای ناشی از آکنه، مشکلات کشش پوست، علائم بی‌ نظمی پوست و کوچک ‌تر کردن منافذ پوست کمک کند. نواحی رایج برای انجام این درمان شامل صورت، گردن و سینه می ‌باشد. یکی از ویژگی ‌های برجسته این درمان این است که می ‌تواند انواع پوست را در هر نقطه از بدن و در هر زمان از سال درمان نماید.

۴. آیا در انجام میکرونیدلینگ Potenza RF دردی وجود دارد؟

درباره میکرونیدلینگ
درباره میکرونیدلینگ

اغلب بیماران اعلام می‌کنند که سطح درد این درمان حداقل و قابل تحمل است، اما حساسیت به درد در هر فرد ممکن است متفاوت باشد. پس از استفاده از کرم‌ های بی‌ حس‌ کننده، ممکن است در طول درمان حس سوزش خفیف یا فشار کمی را تجربه کنید. برخی از بیماران ممکن است در طول درمان به خونریزی کوچک و محدودی نیز برخورد کنند که امری طبیعی است. اگر پوست شما به درد حساس است، بهتر است با پزشک خود صحبت کرده و در نظر داشته باشید که ممکن است کرم ‌های بیشتری به عنوان بی‌ حس ‌کننده استفاده شود یا زمان درمان کمی طولانی ‌تر شود.

۵. زمان ‌بندی درمان Potenza RF چگونه است؟

در طی درمان، برخی از بیماران ممکن است تجربه خونریزی نقطه‌ای کوچک کنند که این امر طبیعی است. همچنین، بلافاصله پس از انجام درمان، ممکن است تورم، قرمزی یا سوزش را تجربه کنند. این علائم معمولاً در دو تا سه روز پس از درمان بهبود می ‌یابند.

۶.چند جلسه باید میکرونیدلینگ Potenza RF را انجام دهم؟

 تعداد جلسات مورد نیاز برای مشاهده نتایج به بیمار و هدف او بستگی دارد. اغلب ارائه دهندگان پیشنهاد می‌ دهند که یک سری از سه تا چهار جلسه را با فواصل شش تا هفته‌ ای انجام دهید تا بهترین نتایج را بدست آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو مشاوره برای درمان Potenza RF، با مشاوران ما تماس بگیرید. قبل از هر درمان، یک مشاوره الزامی است تا تعیین شود آیا Potenza RF برای شما مناسب است یا خیر. در این مشاوره، متخصصین ما یک برنامه درمانی خاص را برای شما پیشنهاد خواهند کرد تا به نتایج مطلوب خود دست یابید. برای رزرو نوبت بهتر است همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *