چگونه می توانیم به ماندگاری فیلرهای پوستی کمک کنیم؟

32
ماندگاری فیلرهای پوستی

ماندگاری فیلرهای پوستی


فیلرهای پوستی یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی غیر جراحی در کشور ما است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. فیلرها درمان های همه کاره ای هستند که نه تنها می توانند به طور موقت خطوط و چین و چروک ها را از بین ببرند، بلکه می توانند حجم از دست رفته صورت را برگردانند و لب ها را حجیم کرده و شکل شان را تغییر دهند. ماندگاری فیلرهای پوستی را با این روش ها افزایش دهید.

گفته می شود، درمان های تزریقی مانند فیلرهای پوستی موقتی هستند و به تدریج محو می شوند و نیاز به درمان های نگهدارنده گاه به گاه دارند.

یک ارائه دهنده معتبر انتخاب کنید

کیفیت نتایج فیلری که تزریق می کنید در صورتی رضایت بخش است که ارائه دهنده شما با تجربه باشد. اکنون زمان چانه زدن برای خرید با کمترین قیمت در شهر نیست. در عوض، باید یک ارائه دهنده را بر اساس آموزش حرفه ای، تجربه، شهرت و سایر مدارک مهم او انتخاب کنید. در حالت ایده‌ آل، فیلرهای تزریقی در مطب جراح پلاستیک توسط ارائه ‌دهنده ‌ای انجام می ‌شوند که هم تکنیک صحیح تزریق و هم زیبایی ‌شناسی را درک می‌ کند.

در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان هستند که ممکن است قیمت به ظاهر بی نظیری را تبلیغ کنند، اما محصولی که فکر می کنید برای آن هزینه می کنید را دریافت نکنید. چند مورد مهمی که باید در نظر بگیرید شامل: مشکوک بودن وب سایت یا عدم وجود آن، عدم بررسی یا عکس های قبل و بعد و قیمت هایی است که برای واقعی بودن بیش از حد خوب به نظر می رسند.

قبل از برنامه ریزی برای قرار ملاقات در مورد ارائه دهنده تحقیق کنید تا نه تنها از سلامت و ایمنی خود اطمینان حاصل کنید، بلکه بهترین نتایج ممکن را نیز دریافت کنید.

دستورالعمل های مربوط به مراقبت های بعد از تزریق فیلر را رعایت کنید

بلافاصله پس از دریافت فیلرها، از شما خواسته می شود که ناحیه تحت درمان را برای ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول مالش یا ماساژ ندهید، همچنین در روز اول یا بیشتر از انجام ورزش های شدید خودداری کنید. همچنین جلوگیری از خوابیدن به پهلو یا شکم در روز اول پس از مصرف فیلرها می تواند مفید باشد تا فشار غیر ضروری به ناحیه تحت درمان وارد نکنید.

سایر دستورالعمل‌ های مراقبتی که رعایت کردن آنها ضروری است شامل: حفاظت از صورت در برابر اشعه های خورشید، گرما و خودداری از مصرف الکل برای چند روز پس از قرار ملاقات است. رعایت دقیق تمام این دستورالعمل ها می تواند به اطمینان از نتایج مطلوب کمک کند.

از روتین مناسب مراقبت از پوست استفاده کنید

در حالی که فیلرها می ‌توانند ظاهر شما را جوان‌ تر کنند، اما زمانی که روتین مراقبت از پوست مناسبی داشته باشید، بهترین عملکرد را خواهند داشت. پیروی از یک روال اولیه مراقبت از پوست با پاک کننده مناسب، مرطوب کننده، محصولات درمانی ضد پیری و ضد آفتاب می تواند کمک زیادی به حفظ جوانی و درخشندگی پوست شما کند.

با متخصص مراقبت از پوست خود در مورد بهترین محصولات و ترکیبات آنها مطابق با نیازهای پوست خود صحبت کنید و برای چندین هفته به رژیم تجویز شده خود پایبند باشید تا متوجه تفاوت در رنگ و بافت پوست خود شوید.

ماندگاری فیلرهای پوستی: ایجاد تغییرات در سبک زندگی

علاوه بر پیروی از روتین مناسب مراقبت از پوست ضد پیری، ایجاد تغییرات در سبک زندگی سالم می تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت و ظاهر پوست شما داشته باشد و به نوبه خود به طولانی شدن نتایج فیلر شما کمک کند.

عوامل سبک زندگی سالم شامل موارد زیر است:

  • داشتن رژیم غذایی سالم و پرهیز از مصرف بیش از حد قند.
  • اجتناب از استرس، که به عنوان تسریع روند پیری شناخته شده است.
  • داشتن خواب کافی.
  • نوشیدن آب کافی.
  • استفاده روزانه از ضد آفتاب و پرهیز از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید.
  • خودداری از مصرف سیگار یا استفاده از سایر محصولات تنباکو.

ایجاد چند تغییر در سبک زندگی سالم می تواند به کند کردن روند پیری کمک کند و به پوست شما کمک می کند تا به طور طبیعی جوان تر به نظر برسد.

ماندگاری فیلرهای پوستی: برنامه شخصی ایجاد کنید

توجه به این نکته ضروری است که هیچ درمان تزریقی برای همیشه دوام نخواهد داشت و برخی از انواع و مارک های فیلر بیشتر از بقیه دوام خواهند داشت. به این واقعیت اضافه کنید که هر کس این محصولات را با سرعت متفاوتی متابولیزه می کند و درک اهمیت سفارشی کردن برنامه تعمیر و نگهداری برای بهترین شرایط برای شرایط خاص شما آسان است.

برای ایجاد یک برنامه تعمیر و نگهداری که به شما کمک می کند نتایج خود را به حداکثر برسانید و برنامه ای را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد، با ارائه دهنده فیلر خود همکاری کنید. با زمان ‌بندی مناسب، می‌ توانید بدون ایجاد شکاف ‌های ناخواسته بین هر درمان، ظاهر دلخواه را به‌طور یکپارچه حفظ کنید.

فیلرهای پوستی چقدر ماندگاری دارند؟

فیلرهای پوستی بسته به نوع آن‌ ها می ‌توانند بین شش ماه تا دو سال دوام بیاورند. با این حال، بیشتر فیلر‌های اسید هیالورونیک (یکی از محبوب‌ ترین گزینه‌ های فیلرهای پوستی هستند) در محدوده ۶ تا ۱۸ ماه قرار دارند.

ماندگاری فیلرهای شما همچنین به برند خاص، محل تزریق، متابولیسم شما، دفعات ورزش و عوامل دیگر بستگی دارد.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *