۳ درمان کانتورینگ بدن که واقعا موثر هستند!

32
درمان کانتورینگ بدن

درمان کانتورینگ بدن


در برخی مواقع، همه ما برای رسیدن به اندام ایده آل خود دچار مشکل می شویم. همه ما می دانیم که داشتن یک سبک زندگی سالم تا چه اندازه مهم است، اما گاهی اوقات، بدن ما همکاری لازم را برای داشتن یک فرم ایده آل ندارد. چربی اضافی، فقدان استحکام عضلانی و شلی پوست بسیار خسته کننده بوده و درمان آن نیز دشوار است. اما نباید ناامید باشید چون ما خبر خوبی برای شما داریم! درمان کانتورینگ بدن را در ادامه توضیح داده ایم.

با تمام تجهیزات پیشرفته و پیشرفت‌ ها در زیبایی ‌شناسی پزشکی، اکنون چندین روش غیر تهاجمی وجود دارد که جایگزین ‌های هوشمند تر، راحت تر و کم‌ هزینه‌ تری برای روش ‌های جراحی و سایر درمان‌ های پرخطر هستند. درمان‌ های چربی زدایی، تقویت عضلات و سفت ‌کردن پوست فقط یک مد یا ترفند فنی نیستند. آنها روش های واقعی و اثبات ‌شده ‌ای هستند که واقعاً نتیجه بخش بوده و برای استفاده در زمینه زیبایی پزشکی توسط FDA کاملاً تأیید شده‌ اند.

خبر خوب!

آیا از مبارزه با چربی های سرسخت که صرف نظر از هر کاری که انجام می دهید، از بین نمی روند، خسته شده اید؟ با وجود رژیم غذایی و ورزش نتوانسته اید از شر چربی های اضافی خلاص شوید؟ برای رسیدن به اندام ایده آل خود به کمک اضافی نیاز دارید؟ اصلا نباید نگران باشید چون می خواهیم یک روش موثر به نام CoolSculpting Elite را به شما معرفی کنیم.

درمان کانتورینگ بدن: CoolSculpting Elite

یک روش درمانی غیر جراحی انقلابی برای کاهش چربی است که از قدرت فناوری انجماد چربی برای از بین بردن سلول های چربی سرسخت استفاده می کند. برخلاف روش‌ های تهاجمی مانند لیپوساکشن، روش درمانی CoolSculpting Elite نیازی به جراحی و زمان استراحت بعد از عمل ندارد.

این روش بدون خطر مناطق خاصی از بدن شما مانند شکم، پهلوها، ران ها و… که چربی های سرسخت تمایل به تجمع دارند، را مورد هدف قرار می دهد. این درمان با خنک کردن سلول های چربی تا دمایی انجام می شود که باعث کریستال شدن و مرگ آنها می شود. با گذشت زمان، بدن شما به طور طبیعی این سلول های چربی مرده را از بین برده و بدن شما خوش فرم تر از قبل می شود.

در مورد CoolSculpting نکته جالبی وجود دارد و آن این است که با استفاده از این روش می ‌توانید نقاطی از بدن تان که بیشتر شما را آزار می ‌دهد درمان کنید!

نکته ای که CoolSculpting Elite را از دیگر روش های درمانی متمایز کرده است، توانایی آن در کاهش ۲۰-۲۵ درصد سلول های چربی در مناطق درمانی است. این بدان معنی است که با استفاده از این روش می توانید چربی های ناخواسته ای که در پهلوها یا شکم تان جمع شده اند و مدت هاست شما را آزار می دهند، خداحافظی کنید.

اما می دانید مهمترین بخش این روش درمانی چیست؟ بله درست است! وقتی سلول های چربی از بین رفتند، برای همیشه از بین می روند و شما شاهد بازگشت هیچ گونه چربی در محل مورد درمان نخواهید بود.

درمان کانتورینگ بدن: EMSCULPT NEO

Emsculpt Neo دو روش درمانی در یک درمان واحد است! این فناوری پیشگامانه مجسمه سازی بدن از گرمایش با فرکانس رادیویی هماهنگ و درمان الکترومغناطیسی با شدت بالا برای ارائه نتایج استثنایی استفاده می کند! با ترکیب این دو فناوری پیشرفته، Emsculpt Neo راه حلی جامع برای کاهش چربی و رشد عضلات ارائه می دهد. اما این همه ماجرا نیست! ‌

چیزی که Emsculpt Neo را از دیگر روش های درمانی مشابه متمایز می کند، توانایی آن در هدف قرار دادن عضلات اصلی بدن است. با این کار، Emsculpt Neo به افراد کمک می کند نه تنها ظاهری شاداب داشته باشند، بلکه قدرت و ثبات خود را نیز به دست آورند!

Emsculpt Neo با انرژی های همگام انقلابی RF و HIFEM عضلات را مورد هدف قرار می دهد. ترکیب این ۲ فناوری گرما را به معنای واقعی کلمه به ارمغان می آورد، زیرا دمای عضلات شما را بالا می برد تا آنها را برای تمرین نهایی آماده کند. روش درمانی غیر جراحی Emsculpt Neo درست مانند فعالیت گرم کردن قبل از ورزش، عضلات شما را برای مقابله با چالش پیش رو آماده می کند!

Emsculpt Neo در عرض چند دقیقه، دمای چربی زیر پوست را به بالاترین حد خود رسانده و باعث آپوپتوز آنها می شود. (یعنی چی؟ یعنی آن سلول های چربی مزاحم برای همیشه آسیب می بینند و به تدریج از بدن شما حذف می شوند.) بدین ترتیب شما برای همیشه با چربی های مزاحم خداحافظی می کنید. مطالعات بالینی نشان داده است که شما با استفاده از این روش درمانی می توانید متوسط ​​۳۰ درصد چربی زیر پوست خود را از بین ببرید!

اما کار Emsculpt Neo به همین جا ختم نمی شود. چرا که این روش درمانی با دور زدن محدودیت های مغز با استفاده از انرژی HIFEM، کارهای فوق العاده ای انجام می دهد. این فناوری منحصر به ‌فرد فیبرهای عضلانی شما را چنان منقبض می‌ کند که به سادگی از طریق تمرینات داوطلبانه قادر به انجام این کار نخواهید بود. هر جلسه ماهیچه های شکم شما را تا ۲۰۰۰۰ بار منقبض می کند! این استرس شدید ماهیچه ها را برای سازگاری تحریک کرده و در نتیجه نه تنها تعداد و رشد فیبرهای عضلانی و سلول ها افزایش می یابد، بلکه قدرت مرکزی نیز بهبود می یابد. مطالعات بالینی نشان داده است که تنها در ۴ جلسه حجم عضلات به طور متوسط ​​۲۵ درصدی کاهش یافته اند!

درمان کانتورینگ بدن: VSHAPE ULTRA

اگر به دنبال راه حل غیر تهاجمی برای سفت کردن و صاف کردن پوست خود هستید، بهتر است نیم نگاهی به روش درمانی vShape داشته باشید. این درمان فرکانس رادیویی مورد تایید FDA بوده و برای کار روی نواحی مشکل ‌دار مانند شکم، خط فک و پشت طراحی شده است و نتایج فوری و چشم ‌گیری ارائه می ‌دهد.

فناوری پیشرفته vShape با گرم کردن پوست و سلول های چربی کار خود را شروع کرده و برای رسیدن به ظاهری جوان تر تولید کلاژن را تحریک می کند.

vShape با رویکرد منحصر به فرد “دو لایه” خود نتایج قابل مشاهده ای را از اولین جلسه درمانی ارائه می دهد و پوست شما را سفت تر و صاف تر از قبل می کند. اما خبر خوش اینجاست که، vShape هیچ گونه عوارض جانبی یا زمان استراحت و از کار افتادگی ندارد. همه این موارد باعث شده اند تا این روش درمانی غیر تهاجمی به یک راه حل مناسب و موثر برای دستیابی به نتایج دلخواه شما تبدیل شود.

اگر می خواهید شکمی سفت ‌تر و خط فکی مشخص ‌تر داشته باشید، vShape می ‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

ما در کلینیک زیبایی شیراز دکتر متقی با تیم حرفه ای از متخصصان زیبایی در خدمت شما هستیم تا این روش های درمانی زیبایی‌ را به شما ارائه دهیم. تنها کافیست با ما تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره یک نوبت رزرو کنید.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *