تزریق مزوژل و جوانساز ها

 

مزوژل چیست؟

در ساختار مزوژل ماده های به نام هیالورونیک اسید با درصد پایین به کار رفته است که سبب بهبود کیفیت پوست می شود.

این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و تزریق آن می تواند مواد ویتامینه و معدنی مورد نیاز پوست را فراهم کند و در نهایت کلاژن سازی و خون رسانی به بافت های پوست را بهبود بخشد.

با بالا رفتن سن مقدار هیالورونیک اسید نیز در بدن کاهش پیدا می کند و به همین دلیل با افزایش سن شادابی و طراوت پوست نیز پایین می یابد.

با تزریق مزوژل و جوانساز ها شما می توانید هیالورونیک اسید از دست رفته بدن خود را بازیابی کنید و در کنار آن از خواص مواد معدنی دیگر، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، آمینو اسیدها و کو آنزیم ها نیز بهره‌مند شوید. همه این مواد به صورت مؤثری سبب افزایش تولید کلاژن پوست و آب‌رسانی و جوانسازی آن می شوند.

تزریق مزوژل و جوانساز ها در شیراز

تزریق مزوژل و جوانساز ها را در کلینیک دکتر متقی انجام دهید. بهترین مرکز تزریق مزوژل و جوانساز ها در شیراز با پزشکانی با تجربه و موادی عالی همین حالا وقت خود را از لینک های زیر رزرو کنید.

دکتر نادیا متقی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر ابوالفضل مهربان پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر آزاده درستکار متخصص پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر رکسانا دهقانی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
گالری

نمونه کارها

مزوژل جالپرو و پروایج

تزریق مزوژل و جوانساز ها امروزه به صورت گسترده با هدف جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و تأثیرات فوق العاده رضایت بخشی را به همراه داشته است.

ترکیبات مزوژل تا حدودی مشابه ترکیبات فیلرها و ژل ها است، با این تفاوت که فیلرها معمولاً برای پر کردن لایه درم پوست استفاده می‌ شوند اما مزوژل ها به نواحی عمیق تر پوست تزریق می شوند و خاصیت حجم دهندگی و پر کنندگی ندارد و همچنین، تأثیرات مثبت بلند مدتی بر روی کیفیت پوست می‌گذارند.

تزریق این ماده به نواحی مختلفی مانند پوست صورت و گردن مزایای بسیاری را به همراه دارد که از جمله آن‌ها می توان به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، رفع خستگی و بی روحی پوست، رفع چین ‌و ‌چروک  و جوانسازی، افزایش کیفیت و درخشندگی پوست اشاره کرد.

کاربردها و اهداف تزریق مزوژل

تزریق مزوژل و جوانساز ها می تواند برای اهداف متنوعی مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال، اصلی ترین کاربرد آن جوانسازی  و بهبود سلامت پوست است.

با تزریق مزوژل و جوانساز ها در نواحی اطراف چشم ها می توانید پوست این ناحیه را جوان تر و زیبا تر کرده و خطوط عمیق و چین و چروک های آن را از بین ببرید.

علاوه بر این، اگر از داشتن غبغب رنج می برید، می توانید با تزریق مزوژل و جوانساز ها به راحتی این مشکل را درمان کنید.

در صورتی که مزوژل در ناحیه گردن تزریق شود، حالت ارتجاعی پوست را باز می گرداند و به همین ترتیب، چین و چروک های پوستی را نیز کاهش می دهد.

جای جوش و آکنه و لکه های تیره رنگ روی پوست با استفاده از مزوژل بر طرف خواهند شد و علاوه بر این، تزریق این ماده می تواند از ریزش مو در افراد نیز جلوگیری کند.

تزریق مزوژل بر روی دست نیز نتایج موفقیت آمیزی را در رفع فرو رفتگی ها و برجستگی های روی دست ها خواهد داشت.

با استفاده از مزوژل می توان به صورت غیر تهاجمی قوز بینی را برداشته و بینی را فرم داد و یا عدم تقارن در برخی نواحی صورت مانند چانه را درمان کرد.

رفع خستگی، خشکی، کدر بودن و بی روحی صورت و افزایش خاصیت الاستیسیته، ارتجاعی و کشسانی پوست از دیگر مزایای تزریق مزوژل به شمار می آیند.

مزوژل می تواند ترک های پوستی نواحی مختلف بدن را از بین ببرد و لکه های سیاه روی پوست یا تغییر رنگ پوست را برطرف کند.

کاندید مناسب برای تزریق مزوژل

مزوژل از روش های درمانی پوست است که تقریباً همه افراد می توانند از خواص آن بهره‌مند شوند. با استفاده از این روش درمانی، می توانید مشکلات پوستی نواحی مختلفی مانند صورت، گردن، سر، شکم، زیر بغل، قسمت های داخلی ران، داخل بازوها و سر شانه ها را درمان نمایید.

با این حال، تزریق مزوژل ها به گروه های خاصی از افراد توصیه نمی شود که عبارت اند از :

افرادی که از برخی بیماری های خاص رنج می برند و داروهای ویژه ای را مصرف می کنند
خانم های باردار یا شیرده
افرادی که به دلیل افزایش سن حجم زیادی از چربی پوست خود را از دست داده اند و دارای پوست بیش از حد افتاده ای هستند
عفونت و یا تحریک پذیری بالا از دیگر عوامل منع استفاده از این درمان است
افرادی که بالای ۳۰ سال سن دارند و شاخص توده بدنی بالایی دارند و یا بیماران مبتلا به بیماری خود ایمنی مانند لوپوس
بیمارانی که از مشکلات کبد و کلیه، اختلال بافت هم بند، بیماری های قلبی و سنگ صفراوی رنج می برند
افراد با بیماری های زمینه ای مانند دیابت و سرطان

به طور کلی، توصیه می شود پیش از انجام تزریق مزوژل و جوانساز ها با پزشک خود مشاوره داشته باشید و تمامی بیماری ها و یا داروهایی که مصرف می کنید را به پزشک اطلاع دهید تا بهترین روش درمان برای شما اتخاذ شود.

مراقبت های قبل از تزریق مزوژل

رعایت برخی نکات مراقبتی قبل از انجام درمان سبب می شود تا میزان اثرگذاری مزوژل و جوانسازها افزایش پیدا کند. از آنجا که در ساختار مزوژل ها از مواد طبیعی موجود در داخل بدن به کار رفته است، پس از درمان حساسیت و یا عوارض خاصی فرد را تهدید نخواهد کرد.

با این حال، برای بهبود روند درمان، توصیه می شود در حدود ۲ هفته پیش از تزریق مزوژل و جوانساز ها از مصرف داروهای ضد التهاب و یا رقیق کننده خون ماند آسپرین، قرص های ضد انعقاد، قرص های ویتامین E و امگا ۳، دم‌نوش های گیاهی مانند چای سبز، دم‌نوش زنجبیل و مواردی از این قبیل خودداری کنید.  

علاوه بر این، یک الی دو روز قبل از تزریق، نوشیدنی های الکلی ننوشید و حداقل ۷ روز پیش از تزریق از مصرف دخانیات بپرهیزید.

بهتر است در روز تزریق و حدود دو روز قبل از آن از آرایش سنگین روی صورت خود خودداری کنید تا پاکسازی و ضد عفونی کردن پوست در هنگام تزریق با مشکل مواجه نشود.

مراقبت بعد از تزریق مزوژل

در صورت رعایت برخی نکات مراقبتی پس از تزریق مزوژل و جوانساز ها می توانید دوره نقاهت خود را کوتاه تر کرده و اثربخشی درمان را افزایش دهید.

در روزهای اول سعی کنید در هنگام خوابیدن سر خود را با کمی فاصله از بالشت قرار دهید و همچنین برای بهبودی سریع تر، رژیم غذایی سالمی را دنبال کرده و غذاهای خیلی چرب و شور مصرف نکنید.

تا ۲۴ ساعت پس از تزریق، ورزش های سنگین و پر تحرک انجام ندهید و از مصرف مواد آرایشی بر روی پوست خود حداقل تا یک روز پرهیز کنید.

همچنین، توصیه می شود تا سه روز پس از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و در مکان های بسیار گرم مانند سونا و سولار، تا زمان بهبودی کامل پوست، قرار نگیرید. در هنگام بیرون رفتن از منزل نیز حتماً از کرم های ضد آفتاب با SPF مناسب به همراه عینک آفتابی استفاده کنید.

دکتر نادیا متقی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر ابوالفضل مهربان پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر آزاده درستکار متخصص پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر رکسانا دهقانی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *