۳ درمان برای زیبایی پوست

27
زیبایی پوست

زیبایی پوست


روش های درمانی زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد. هر کدام از این روش ها برای موارد خاصی کاربرد دارند. برای مثال لیزر برای از بین بردن لکه های تیره و قرمزی پوست مناسب است و تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های پوست. مشکلات پوستی دارید و به دنبال پیدا کردن بهترین روش برای از بین بردن آن هستید؟ می خواهید چین و چروک های اطراف چشم یا خطوط اخم را بهبود بخشید؟ در ادامه درباره زیبایی پوست بیشتر بدانید.

  1. درمان های لیزری جوان کننده پوست

چه نگرانی شما در مورد لکه های تیره، چین و چروک، قرمزی یا همه موارد فوق باشد، روش درمانی برای از بین بردن آنها وجود دارد! لیزر (و زمستان زمان بسیار خوبی برای انجام درمان ‌های جوان ‌سازی پوست است.) لیزر ۳۶۰ ، یک روش درمانی هیجان ‌انگیز است که از سه فناوری عالی ترکیب شده است تا پوست شما را روشن ‌تر، سالم‌ تر و جوان ‌تر نشان دهد. لیزر ۳۶۰ که در طول ۵ درمان (پنج) انجام می شود، رنگ، رنگ و بافت پوست را بهبود بخشیده و روشن می کند، رگ های خونی کوچک شکسته را کاهش می دهد و پوست اطراف چشم، بینی و فک را سفت می کند تا ظاهر شما جوان تر به نظر برسد.

  1. درمان های کانتورینگ بدن

درمان هایی مانند Emsculpt  و CoolSculpting Elite بهترین راه برای کانتورینگ بدن هستند. Emsculpt برای ایجاد انقباضات فوق حداکثری از انرژی الکترومغناطیسی متمرکز با شدت بالا استفاده می کند. یک جلسه Emsculpt باعث ایجاد ۲۰۰۰۰ انقباض عضلانی می شود، همه بدون هیچ تلاشی از طرف شما! بافت عضلانی مجبور است تا با این شرایط شدید سازگار شود. در نهایت بافت های عضلانی با بازسازی عمیق ساختار درونی خود کار عضله سازی و بدن را شروع می کنند.

روش CoolSculpting به طور ایمن به آرامی و به طور موثر سلول های چربی زیر پوست را هدف قرار می دهد. سلول های چربی ابتدا متبلور(یخ زده) می شوند ، سپس می میرند. با گذشت زمان، بدن شما به طور طبیعی چربی را پردازش می‌ کند و این سلول‌ های مرده را برای همیشه از بین می‌ برد. تکنولوژی ثابت شده است. نتایج این روش درمانی ثابت شده است! با توجه به اینکه روش های درمانی کانتورینگ بدن نیاز به جلسات ترمیمی دارند و نتایج نهایی آنها ۳ ماه طول می کشد تا خود را نشان دهند، توصیه می‌ کنیم این درمان ها را از ابتدای سال شروع کنید. بعلاوه، اگر رژیم می گیرید، روش های کانتورینگ بدن تأثیر زیادی در زیبایی استایل شما خواهند داشت و می تواند انگیزه خوبی باشد!

  1. داروهای تزریقی کاهش دهنده چین و چروک

به دنبال امتحان روش درمانی کم تهاجمی اما با نتایج شگفت انگیز و سریع هستید؟ در کلینیک دکتر متقی، ما بهترین تزریق‌ های بوتاکس، دیستون و مصپورت را ارائه می دهیم تا با استفاده از آنها به ‌طور موقت خطوط اخم متوسط ​​تا شدید، خطوط پنجه کلاغی و خطوط پیشانی را بهبود بخشید. با یک جلسه تزریق شاهد نتایج عالی در بهبود چین و چروک های خود خواهید بود.

با استفاده از راه های ارتباطی زیر می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و هر سوالی در رابطه با انواع روش های درمانی دارید، بپرسید.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *