هر آنچه که باید در مورد ریزش مو نوروود ۴ و جراحی کاشت مو بدانید!

41
ریزش مو نوروود 4 مرحله ‌ای

ریزش مو نوروود 4 مرحله ‌ای


ریزش مو نوروود ۴ مرحله ‌ای در مقیاس ریزش مو است و ریزش قابل ‌توجهی را نشان می ‌دهد، با یک خط رویش مویی که ممکن است از بالا شبیه U به نظر برسد. نقطه طاس روی تاج شما نیز می تواند بزرگتر باشد، اما همچنان مقداری مو بین آن و خط رویش مو خواهید داشت. ترکیبی از سن، ژنتیک یا بیماری های زمینه ای می تواند باعث این نوع ریزش مو شود.

درمان مناسب ریزش مو نوروود ۴ به میزان ریزش شما بستگی دارد که متخصصان با استفاده از مقیاس نوروود آن را اندازه گیری می کنند. این مقیاس دارای هفت مرحله است که هر کدام نوع متفاوتی از ریزش مو را مشخص می کند.

ریزش مو یک مشکل رایج در میان مردان است، اما خبر خوب این است که درمان ‌هایی برای کمک به بازگرداندن مو و اعتماد به نفس شما وجود دارد.

تعدادی راه حل ممکن برای ریزش مو نوروود ۴ وجود دارد، از جمله کاشت مو و داروهای ریزش مو. در این مطلب، ما معیارهای واجد شرایط بودن برای کاشت مو، هزینه آن و نحوه بهبودی از کاشت مو برای ریزش مو نوروود ۴ را بررسی می کنیم.

معیارهای واجد شرایط بودن برای جراحی کاشت مو در ریزش مو نوروود ۴

کارشناسان کاشت مو ما می توانند جراحی را با نیازهای شما انجام دهند، اما برای واجد شرایط بودن باید معیارهای خاصی را داشته باشید. برخی از معیارهای کلیدی عبارتند از:

  • میزان موهای از دست رفته
  • خط موی شما در حال حاضر چگونه به نظر می رسد؟
  • چند سال دارید و احتمالا در آینده به دلیل بالا رفتن سن تا چه حد ریزش مو خواهید داشت؟
  • اینکه آیا رکود بیشتر خط مو با داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل قابل پیشگیری است یا خیر؟
  • چه مقدار از موهای موجود را می توانید به عنوان فولیکول اهدا کننده برای پیوند استفاده کنید؟

با ریزش موی نوروود ۴، رکود یا طاسی شما ممکن است گسترده و کنترل نشده باشد. بنابراین جراحان ما ممکن است به شما توصیه کنند قبل از انجام عمل جراحی کنترل ریزش موی خود را بررسی کنید.

جراحی کاشت مو برای بیماران ریزش مو نوروود ۴ قابل انجام است، اما برای برخی از بیماران ممکن است نتیجه آن چیزی نباشد که به دنبال آن هستند. یک مشاوره عمیق با جراحان ما به شما کمک می کند محدودیت های جراحی و آنچه را که می توان به دست آورد را درک کنید.

کاشت مو روش های ساده ای است، اما برخی از افراد ممکن است به دلایل پزشکی واجد شرایط نباشند. به عنوان مثال، اگر ریزش مو ناشی از آلوپسی آره آتا (لکه های طاسی) دارید، ممکن است نتوانند پیوند مو را انجام دهند. دلیل این امر این است که سیستم ایمنی بدن شما به اشتباه به فولیکول ‌های مو حمله می ‌کند، بنابراین فولیکول‌ های تازه پیوند خورده، ریزش می‌ کنند.

ریزش مو نوروود 4 مرحله ‌ای
ریزش مو نوروود ۴ مرحله ‌ای

همچنین باید تأثیر روانی کاشت مو را در نظر بگیرید. اگرچه نتایج می تواند عالی باشد ، اما ممکن است تا ۱۸ ماه طول بکشد تا اثرات کامل را ببینید. شما باید آماده باشید تا روند رشد مجدد موهای خود را در یک دوره طولانی طی کنید، بنابراین داشتن یک شبکه پشتیبانی می تواند به شما کمک کند.

 کاشت مو نوروود ۴

کاشت موی مختلف در دسترس است، با تکنیک های مختلف برای ایجاد بهترین نتایج برای ریزش مو نوروود ۴ استفاده می شود.

پیوند واحد فولیکولی (FUT) یک نوار نازک از پوست سر شما را در نزدیکی پشت سر بر می دارد. این نوار به بخش‌ هایی از فولیکول ‌ها تقسیم می‌شود و از طریق برش‌ های کوچک در قسمت‌ های طاسی قرار می‌ گیرد. شما یک زخم خطی در پشت سر خود خواهید داشت که می توانید آن را با موهای باقی مانده خود بپوشانید.

برداشتن واحد فولیکولی (FUE) یک روش کاشت مو است که در آن جراح فولیکول‌ های مو را جدا می ‌کند و با ایجاد برش‌ های کوچک آنها را در پوست سر شما کاشت می ‌کند. با این روش در موهای کوتاه تر جای زخم بسیار کمتری خواهید داشت.

اگر ریزش موی نوروود ۴ داشته باشم کدام تکنیک مناسب است؟

کاشت موی مناسب برای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله میزان ریزش موی شما.

از آنجایی که ریزش مو نوروود ۴ کاملاً پیشرفته است، ممکن است از رویکردی برای رسیدگی به سطح فعلی ریزش مو و جلوگیری از بدتر شدن آن بهره مند شوید. این اغلب به داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل نیاز دارد تا پیشرفت ریزش مو را متوقف کند. همچنین می توانید برای بازگرداندن موهایی که از دست داده اید، پیوند مو را در نظر بگیرید.

هزینه جراحی کاشت مو برای ریزش مو نوروود ۴ چقدر است؟

ما در کلینیک دکتر متقی، کاشت مو FUE را به بیماران خود ارائه می دهیم. هزینه این کار بسته به تعداد پیوندها و جلسات جراحی شما می تواند متفاوت باشد. ریزش مو نوروود ۴ نسبتاً پیشرفته است، بنابراین ممکن است برای پوشاندن نواحی بزرگ‌ تر طاسی به پیوندهای موی بیشتری نیاز داشته باشید.

عوامل دیگری که می توانند هزینه کاشت مو را برای ریزش مو نوروود ۴ تغییر دهند عبارتند از:

  • نوع موی شما
  • بافت موی شما
  • جراحی تراشیده یا تراشیده نشده را ترجیح می دهید؟

روند بهبودی و جدول زمانی برای بیماران نوروود ۴

پس از کاشت مو، می توانید انتظار داشته باشید که پس از ۱۰ تا ۱۴ روز بهبودی کامل پیدا کنید. با این حال، ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج این روش مشاهده شود. در چند روز اول، کمی حساسیت و تورم پوست سرتان را تجربه خواهید کرد و پوست سرتان ایجاد می‌ شود. شما می توانید هر درد یا تورم جزئی را با داروهای مسکن بدون نسخه کاهش دهید.

شما باید در طول دوران نقاهت به خوبی از پوست سر خود مراقبت کنید و هر دستورالعمل ارائه شده توسط پزشک را دنبال کنید. توصیه می کنیم در روزهای اول از کلاه استفاده کنید تا از پوست سر خود در برابر عوامل محافظت کنید. همچنین باید حداقل تا روز پنجم بهبودی خود از شستن موهای خود اجتناب کنید، زیرا نباید فولیکول های کاشته شده را مختل کنید.

تجربه ریزش در دوران نقاهت طبیعی است. پس از دو هفته، موهای شما در ناحیه ای که فولیکول های پیوند شده را دریافت کرده است، می ریزند. با این حال، پس از ۲-۳ ماه، آنها باید شروع به رشد مجدد کنند.

مراقبت های پس از درمان مناسب به شما این امکان را می دهد که بهترین نتایج را از روش خود بگیرید و آنها را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. هنگام کاشت مو با ریزش مو نوروود ۴، صبر کلیدی است. دستیابی به نتایج کامل ممکن است تا ۱۸ ماه طول بکشد. نوروود ۴ به عنوان ریزش مو پیشرفته طبقه بندی می شود، بنابراین گاهی اوقات توصیه می کنیم از سایر درمان های ریزش مو همراه با پیوند استفاده کنید تا از ریزش بیشتر جلوگیری شود.

درمان ریزش مو نوروود ۴ در کلینیک دکتر متقی

اگرچه ریزش مو نوروود ۴ می تواند به صورت ریزش موی گسترده ظاهر شود، اما می توانید با کمک کاشت مو موهای خود را بازسازی کنید. نتایج ممکن است بسته به عوامل زیادی متفاوت باشد، اما شما می توانید در طول زمان شاهد رشد مجدد قابل توجهی باشید.

اگر ریزش موی نوروود ۴ را تجربه می کنید و قصد کاشت مو را دارید، بهتر است با تیم متخصص ما در کلینیک دکتر متقی مشورت کنید. تیم ما پس آر بررسی موهای شما، راه حل های لازم را ارائه کرده و بهترین روش های درمانی را برای کنترل ریزش مو نوروود ۴ انتخاب می کنند.

جهت رزرو نوبت در کلینیک زیبایی دکتر متقی تنها کافیست روی لینک کلیک کنید.

 

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *