نکاتی در مورد لیزر در تابستان

32
لیزر در تابستان

لیزر در تابستان


استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در تابستان اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در این فصل، پوست بیشتر از هر زمان دیگری در معرض نور خورشید قرار دارد. همچنین در این فصل، بعد از هر نوع درمان لایه برداری پوست نیز، افراد باید از ضد آفتاب‌های مینرال استفاده کنند؛ زیرا ممکن است پوست دچار آفتاب سوختگی شود. کرم‌های ضد آفتاب در تابستان از پوست در برابر اشعه‌های نور خورشید حفاظت می‌کنند. ضد آفتاب‌های مینرال، با تاثیر شگفت انگیزی که دارند، درمان لایه برداری پوست را حفظ کرده و فرآیند بهبود پوست را برای لیزر در تابستان تسریع می‌بخشند.

آیا از آفتاب تابستان لذت می‌برید؟

افرادی که علاقه مند به تابستان و نور خورشید هستند و یا معمولاً از ضد آفتاب، لباس‌های محافظ یا پوشاک مناسب استفاده نمی‌کنند، می‌توانند از درمان‌های لایه برداری پوست مانند میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی (RF) استفاده کنند. روش درمانی میلرونیلدینگ در حالیکه کلاژن پوست را تقویت می‌کند به سفت شدن پوست و کاهش جوش‌ها، لکه‌های پیری و چین و چروک کمک می‌کند.

با اقدامات احتیاطی مناسب، می‌توانید از مزایای لیزر موهای زائد در تابستان استفاده کرده و پوستی سالم و درخشان داشته باشید. برای محافظت از پوست در تابستان، عمل به توصیه‌های متخصص بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید بهترین روش درمانی را برای مراقبت از پوست خود در تابستان انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم در کلینیک تخصصی دکتر متقی یک نوبت رزرو کنید.

مراقبت از پوست نه تنها در تابستان بلکه در طول زندگی، نیازمند رعایت یکسری نکات و مراقبت‌های پزشکی است. با این حال، چون در تابستان پوست بیشتر در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد، باید برای لیزر در تابستان بیشتر احتیاط کنید. حداقل دو هفته قبل و بعد از لیزر در تابستان نباید نور خورشید برخورد شدیدی با پوست شما داشته باشد. خطرات ناشی از تابش خورشید در این دوره عبارتند از: تغییر رنگ پوست، سوزش و التهاب پوست، جوش زدن صورت و زخم شدن جای جوش‌ها و کم شدن تأثیر لیزر.

افرادی که در تابستان با استفاده از کرم‌های ضد آفتاب یا پوشش مناسب از پوست خود در برابر آفتاب و اشعه‌های فرا بنفش محافظت می‌کنند، می‌توانند از لیزر موهای زائد و لیزرهای بازسازی پوستی مانند فیشیال استفاده کنند. اما برای افرادی که پوست آنها دچار آفتاب سوختگی شده، استفاده از لیزرهای مخصوص ملانین مثل IPL توصیه نمی‌شود. در کل، آفتاب سوختگی برای هر نوع لیزری مضر است. افرادی که دچار آفتاب سوختگی شدند، باید درمان‌های لیزری را تا پاییز یا زمستان به تعویق بیاندازند.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *