نتایج دائمی و طبیعی کاشت مو

27
نتایج دائمی و طبیعی کاشت مو

نتایج دائمی و طبیعی کاشت مو


امروزه، به لطف پیشرفت تکنولوژی، با کاشت مو می توان نتایجی طبیعی به دست آورد. در حال حاضر اکثر جراحان برای داشتن موهای سالم چند بار کاشت مو را روی بیماران شان انجام می دهند. این کار موهای عروسکی غیرطبیعی را که بیماران در دهه ۷۰ و ۸۰ تجربه می کردند، از بین می برد. در آن زمان، بخش هایی از مو به نام پلاگ های مو در ناحیه ای که موهای آن نازک شده بود، قرار داده می شد. با گذشت زمان، شاخه های مو قابل توجه قرار گرفتند.

بهبود در ایجاد خط مو و کاشت موها در نواحی که موهای آن نازک شده به ایجاد نتایجی طبیعی کمک می کند.

به لطف این پیشرفت ها، نتایج کاشت مو آنقدر طبیعی به نظر می رسند که حتی یک آرایشگر نمی تواند حدس بزند که شما کاشت مو انجام داده اید.

نتایج کاشت مو تا حد زیادی به جراح انتخابی شما بستگی دارد!

در حالی که خود این پیشرفت ‌ها نتایجی طبیعی به بیماران ارائه می ‌دهند، اما نتیجه هنوز تا حد زیادی به جراح انتخابی شما بستگی دارد. شما باید پزشکی را انتخاب کنید که درک درستی از ریزش مو داشته باشد و به طور مرتب کاشت مو انجام دهد.

متخصصان پوست در شرایطی که بتوانند پوست، مو و ناخن ما را تحت تأثیر قرار بدهند، تخصص لازم را دارند، بنابراین آنها اطلاعات زیادی در مورد ریزش مو نیز دارند. بسیاری نیز کاشت مو انجام می دهند و می توانند مشخص کنند که آیا شما کاندید مناسبی برای کاشت مو هستید یا خیر.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای کاشت مو هستند؟

مردان و زنان از هر نژادی می توانند کاندیدای خوبی برای کاشت مو باشند.

برای کاشت مو به دو چیز نیاز دارید:

  1. به اندازه کافی موهای سالم روی سرتان داشته باشید که جراح بتواند آنها را به ناحیه ای که به مو نیاز دارد پیوند بزند.
  2. توانایی رشد مو در ناحیه نازک پوست سر شما.

در طی مشاوره، متخصص پوست به شما می گوید که هر دو را دارید یا نه. متخصص پوست یک معاینه کامل از پوست سر شما انجام می دهد.

برای اینکه بفهمید چرا ریزش مو دارید، ممکن است نیاز به آزمایش خون نیز داشته باشید. آزمایش خون می تواند مواردی که در بدن شما باعث ریزش مو می شود را بررسی کند. برخی از بیماران به روشی به نام بیوپسی پوست سر نیاز دارند. متخصص پوست می تواند به سرعت و به راحتی آنچه را که برای بیوپسی پوست سر مورد نیاز است در طول مشاوره انجام دهد.

اگر معاینه و آزمایشات نشان داد که شما کاندید مناسبی برای کاشت مو هستید، متخصص پوست می تواند به شما بگوید که چه نتایجی را می توانید انتظار داشته باشید.

نتایج دائمی و طبیعی کاشت مو
نتایج دائمی و طبیعی کاشت مو

در حین کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

کاشت مو بین چهار تا هشت ساعت طول می کشد. اگر محلی که در آن قسمت کاشت مو انجام می دهید، گسترده است، ممکن است لازم باشد روز بعد چند ساعت به کلینیک مراجعه کنید.

اکثر بیماران در طول کل جراحی بیدار می مانند و فقط به بیهوشی نیاز دارند که پوست سرشان بی حس شود. برخی از بیماران نیز برای کمک به آرامش، یک آرام بخش خفیف مصرف می کنند.

جراحی با برداشتن موهای سالم توسط متخصص پوست شروع می شود. برای اینکه کاشت مو نتایج طبیعی داشته باشد، متخصص پوست ممکن است موهای سالم را با بریدن نواری از پوست با موهای سالم از پوست سر شما یا برداشتن تک تک موهای زائد از بین ببرد.

 کاشت مو نتایج دائمی و طبیعی دارد!

گزینه دوم زمان بیشتری را می طلبد، اما از باقی ماندن جای زخم طولانی و باریک روی پوست سر جلوگیری می کند. اگر موهای کوتاه تراشیده مانند کوتاهی وزوز را ترجیح می دهید، این روش بهتر جواب می دهد.

قبل از اینکه جراح بتواند موها را پیوند بزند، تکنسین ها باید موهای برداشته شده را آماده کنند و جراح باید پوست سر شما را برای پیوند بررسی کند.

بسته به تعداد موهایی که باید کاشته شوند، دو تا سه عضو تیم کاشت مو ممکن است به قرار دادن موهای سالم در ناحیه ای که به مو نیاز دارد کمک کنند. پس از کاشت تمام موها، پوست سر شما پانسمان می ‌شود و دستورالعمل‌ هایی برای مراقبت در منزل به شما داده می‌ شود.

نتایج دائمی و طبیعی کاشت مو
نتایج دائمی و طبیعی کاشت مو

بیماران چه زمانی می توانند نتایج کاشت مو را مشاهده کنند؟

اکثر بیماران بین شش تا نه ماه پس از جراحی نتایج را مشاهده می کنند. این در حالی است که برخی از بیماران ۱۲ ماه طول می کشد تا نتایج کاشت مو را مشاهده کنند.

لازم است بدانید که بین دو تا هشت هفته پس از جراحی، موهای کاشته شده می ریزند. این طبیعی است. در ماه سوم، موها ممکن است نازک ‌تر از قبل از پیوند به نظر برسند. باز هم این طبیعی است.

دارو می تواند به شما در حفظ نتایج کمک کند

برای به دست آوردن بهترین نتایج از کاشت مو، متخصص پوست ممکن است دارویی را برای درمان ریزش مو توصیه کند. به کمک دارو می توانید ریزش و نازک شدن مو حتی پس از کاشت مو را کنترل کنید.

دارو می تواند از ریزش و نازک شدن موهای جدید جلوگیری کند یا آن را کند کند. با انجام این کار، می توانید نتایج طبیعی خود را برای سال های آینده حفظ کنید.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *