مناطق لیزر موهای زائد

37
مناطق لیزر موهای زائد

مناطق لیزر موهای زائد


مردان و زنانی که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهند، زمان زیادی را صرف آراستن خود می کنند. این افراد برایشان مهم است که همیشه خوب به نظر برسند، اما خوب به نظر رسیدن به همین سادگی نیست! شاید تصور کنید که این افراد تنها به پوست خود اهمیت نی دهند اما این گونه نیست. زیباجویان به غیر از پوست، زمان زیادی را صرف موهای خود می کنند و نه فقط موهای سرشان، بلکه همیشه به فکر از بین بردن موهای زائد بدن خود نیز هستند. مناطق لیزر موهای زائد را بیشتر بشناسید.

افراد زیادی هستند که موهای بدن را غیر ضروری می دانند و دائما به این فکر می کنند که چگونه می توانند موهای زائدرا برای همیشه از بین ببرند. تقریبا همه خانم ها دوست دارند که پوست صاف و ابریشمی داشته باشند و برای همین، زمان و هزینه زیادی را صرف از بین بردن موهای زائد بدن می کنند. اما روش های سنتی در از بین بردن موهای زائد بدن پس از مدتی خسته کننده می شود.

اگر بخواهیم با استفاده از روش های سنتی مانند تیغ، وکس و موم موهای زائد را از بین ببریم، مردان تقریباً باید هر روز موهای صورت خود را با تیغ بتراشند، به خصوص اگر شغلشان این کار را ایجاب کند. همچنین خانم هایی که دوست دارند همیشه بازوها، زیر بغل، پاها و خطوط بیکینی خود را بدون مو نگه دارند باید برای از بین بردن موهای زائد این نواحی از موم، وکس یا اپیلاسیون استفاده کنند. روش های سنتی مشکلات زیادی مانند آکنه، برآمدگی های تیغ، خشکی پوست و… را ایجاد می کند. پس راه حل چیست؟

یک راه حل دائمی برای راحت شدن از دست این دردسرها، از بین بردن موهای زائد با لیزر است. در چند سال گذشته، این روش به طور فزاینده ای در سراسر جهان محبوب شده است.

چه مناطقی را می توان با لیزر موهای زائد درمان کرد؟

لیزرهایی که متخصصین پوست از آنها برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند، برای از بین بردن انواع موهای موجود در هر نقطه از بدن طراحی شده اند. رایج ترین نواحی بدن که زیباجویان سعی در لیزر کردن آنها دارند، عبارتند از:

  • ناحیه بیکینی
  • پشت
  • سینه
  • پاها
  • بازوها و زیر بغل
  • صورت
  • گردن

درمان کاهش موهای زائد با لیزر چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد زمان زیادی طول نمی کشد. این روش بسیار موثر، در عرض چند دقیقه طی جلسات متعدد انجام می شود. در این روش از لیزری استفاده می شود که از انرژی بسیار متمرکز ساخته شده است. همین انرژی فولیکول های مو را هدف قرار داده و آنها را از بین می برد.

رنگدانه تیره در مو، انرژی لیزر را جذب می کند، بنابراین بقیه پوست بدون تاثیر باقی می ماند. این کار باعث می ‌شود تا لیزر در افرادی که موهای بدن آنها تیره ‌تر و درشت‌ تر است در مقایسه با افرادی که پوست روشن و موهای روشن دارند، بهترین کارایی را داشته باشد.

لیزر به هیچ وجه بر بافت یا سلول های پوست تأثیر نمی گذارد. لیزر موهای زائد کاملا بی خطر و بسیار موثر است. زیباجویان با هر رنگ  پوست و مویی می توانند از این روش برای حذف موهای زائد بدن خود بهره ببرند و شاهد نتایج بسیار رضایت بخش باشند.

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم، با استفاده از لیزر می توانید موهای زائد کل بدن را از بین ببرید. مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • سرعت: لیزر برای درمان فولیکول های مو به زمان زیادی نیاز ندارد. با توجه به مشخصات دستگاه مورد استفاده، در هر ثانیه لیزر می تواند یک منطقه به اندازه یک چهارم را درمان کند. با وجود این، لیزر نواحی کوچکی مانند زیر بغل، پیشانی و لب بالایی کمتر از یک دقیقه زمان می برد. البته لیزر پاها یا مناطق دیگر بدن نیز زمان بر نیست.
  • دقت: این لیزرها بسیار دقیق هستند و فقط فولیکول های مو را هدف قرار می دهند و به بافت پوست اطراف آسیب نمی زنند.
  • نتایج: پس از لیزر موهای زائد، زیباجویان دچار ریزش مو شده و پوست شان صاف و ابریشمی می شود.

لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر متقی

ما در کلینیک دکتر متقی با استفاده از دستگاه های پیشرفته (لیزر سوپرانو تیتانیوم ۲۰۲۳ و لیزر الکساندرایت گرویتی ۲۰۲۳) کار لیزر موهای زائد را انجام می دهیم. این  دستگاه ها توانایی حذف موهای زائد در کل بدن را دارند. پس اگر می خواهید موهای زائد زیر بغل، بیکنی، پاها و دست های خود را در عرض چند جلسه کوتاه با قیمت مناسب از بی ببرید، در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر متقی یک نوبت رزرو کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر موهای زائد بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *