برای انجام لیزر در تابستان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

139
انجام لیزر در تابستان

انجام لیزر در تابستان


استفاده از کرم ضد آفتاب در تابستان بسیار مهم است، زیرا افراد در این فصل بیشتر در معرض نور خورشید هستند. بنابراین پس از هر گونه لایه برداری پوست، استفاده از ضد آفتاب فیزیکی بسیار مهم است، زیرا در این شرایط پوست به طور موقت مستعد آفتاب سوختگی است. انجام لیزر در تابستان را با رعایت این نکات خوشایند تر کنید.

کرم های ضد آفتاب اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم وقتی روی پوست زده می شوند اشعه های خورشید را مسدود می کنند. استفاده درست از ضدآفتاب های فیزیکی باعث می شود پوست بعد از لایه برداری به خوبی ترمیم شود و دچار لک نشود.

آیا عاشق آفتاب گرفتن هستید؟

افرادی که عاشق افتاب گرفتن هستند و بیشتر در معرض نور خورشید قرار می گیرند یا به طور منظم از ضد آفتاب یا لباس های محافظ استفاده نمی کنند، همچنان می توانند از برخی درمان های لایه برداری پوست مانند میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی پوتنزا (RF) استفاده کنند. روش های درمانی پوتنزا کلاژن را افزایش می‌دهند و در عین حال پوست را سفت می‌کنند و به کاهش یا از بین بردن اسکارهای آکنه، لکه‌های پیری و چین و چروک کمک می‌کنند. با رعایت نکات ضروری همچنان می توانید در تابستان لیزر کنید و از پوست صاف و درخشان خود لذت ببرید. برای داشتن یک پوست سالم باید نکات و توصیه های پزشک خود را رعایت کنید.

برای انجام لیزر موهای زائد اجتناب از نور خورشید برای مدت حداقل ۲ هفته قبل و بعد از لیزر ضروری است. خطرات ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید قبل و بعد از لیزر شامل التهاب در نواحی لیزر شده، تغییر رنگ (هیپرپیگمانتاسیون) و جای زخم است و به طور کلی نتایج دلخواه را از لیزر نخواهید گرفت.

افرادی که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب می کنند یا برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه ماوراء بنفش نکات گفته شده را رعایت می کنند، می توانند لیزر موهای زائد و برخی از لیزرهای پوستی مانند ۱۵۴۰ Fractional Resurfacing یا Clear and Brilliant را انجام دهند.

با این حال کسانی که مدام در معرض نور خورشید هستند باید از انجام لیزرهایی مانند IPL که ملانین (رنگدانه های طبیعی در پوست) را هدف قرار می دهند اجتناب کنند. اگر برنزه شده اید، IPL ممکن است آن رنگدانه های پوست را هدف قرار دهد و عوارضی ایجاد کند. به طور کلی اگر دچار آفتاب سوختگی هستید نباید لیزر انجام دهید و در پاییز و زمستان که هوا خنک است لیزر کنید. برای لیزر موهای زائد می توانید بهترین کلینیک زیبایی شیراز را انتخاب کنید.

۵/۵ - (رای دهنده: ۷)

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *