بازیابی حجم صورت با فیلرهای پوستی برای مردان

81
فیلرهای پوستی برای مردان

فیلرهای پوستی برای مردان


این روزها مردان نیز به اندازه زنان به ظاهر خود اهمیت می دهند؛ به همین دلیل تنها زن ها نیستند که به صورت انحصاری از روش‌ های مراقبتی مانند مراقبت از پوست و دیگر روش‌ های زیبایی استفاده می کنند. بلکه مردان نیز برای بازگرداندن حجم صورت، کاهش چین و چروک ها و داشتن ظاهری جوان ‌تر، به فیلرهای پوستی و مواد تزریقی دیگر متوسل می ‌شوند.

مواد تزریقی زیبایی مانند بوتاکس و همچنین فیلرهای تزریقی صورت از جمله اینوو استایل و مصپورت در چند سال اخیر در بین مردان به طور مداوم محبوبیت یافته ‌اند. با این حال، یکی از اصلی ‌ترین نگرانی ‌ها برای بسیاری از بیماران در زمان تزریق فیلر، پر شدن بیش از حد است. این به ویژه به نام “صورت بالشی” یا گونه‌ های سنجاب مشهور است و از تزریق اضافی فیلر به صورت ناشی می‌ شود. در این حالت، درمان‌ های محرک کلاژن مانند Sculptra و Hyperdilute Radiesse و بازسازی پوست با Morpheus8 وارد عمل می ‌شوند و نقش‌ های کلیدی را ایفا می‌ کنند.

خوشبختانه، با استفاده از تکنیک ‌های صحیح و با کمک متخصصان با تجربه، مردان نیز می ‌توانند از تزریق ‌های پوستی و روش‌ های دیگر برای تقویت کلاژن و بازگرداندن حجم صورت بهره‌ برند، بدون نگرانی از پر شدن بیش از حد صورت! نکته مهم اینجاست که برای دستیابی به نتایج طبیعی و پر نشدن بیش از حد صورت، درمان ‌های تقویت کننده کلاژن و مواد تزریقی به اندازه‌ی کافی با یکدیگر ترکیب شوند.

چه تفاوتی بین تزریق فیلرهای پوستی برای مردان و زنان وجود دارد؟

آناتومی صورت مردان و زنان با یکدیگر تفاوت دارد. این تفاوت ناشی از ساختار و کانتور استخوان، شکل صورت، ضخامت و قوام پوست، توزیع چربی و عضلات بدن است.

مردان در مقایسه با زنان همسن خودشان، اغلب با افزایش چین و چروک، از دست دادن ارتجاع پوست و حجم در صورت، ریزش مو و تجمع چربی در شکم مواجه می ‌شوند که باعث می ‌شود به طور قابل توجهی پیرتر از سن واقعی‌ شان خود به نظر برسند. گرانوماستی (بزرگ‌ شدن بافت سینه) نیز یکی دیگر از علائم رایج پیری در مردان است که آنها را پیرتر نشان می دهد.

هنگامی که از روش های درمانی غیر جراحی مانند فیلرهای پوستی صحبت می ‌شود، پزشکان تفاوت ‌های آناتومیکی، سن و جنسیت را مد نظر قرار می دهند. به عنوان مثال، مردان جوان ‌تر، سالم ‌تر و درشت تر به نظر می ‌آیند، بنابراین از انتخاب روش های درمانی زیبایی‌ که ممکن است ویژگی‌های صورت آن ‌ها را بیش از حد زنانه یا نرم‌ تر کند، دوری می ‌کنند.

به این ترتیب، مردان برای زیبایی صورت خود روش‌ هایی را انتخاب می کنند که بر اساس آن بتوانند خطوط فک، چانه و نمای بینی برجسته ‌تری داشته باشند. کاهش چربی یکی دیگر از گزینه ‌های محبوب برای مردان است، زیرا می‌ تواند به برجسته کردن اجزای صورت کمک کند. مردان در سنین بالا عموماً نگران شل شدن پوست خود هستند.

کسب نتایج طبیعی برای مردان با تزریق فیلرهای پوستی

تفاوت‌ های ساختاری مشخصی بین آناتومی صورت زن و مرد وجود دارد. به طور عمومی، مردان صورت مربعی، پوست ضخیم ‌تر، استخوان‌ های بزرگتر، پیشانی پهن ‌تر و ابروهای صاف ‌تری دارند. از طرف دیگر، زنان معمولاً گونه ‌های گرد تر و لب‌ های پرتری دارند. همچنین، لب پایین مردان نسبت به لب بالا حجم بیشتری دارد، که این مورد در زنان کمتر دیده می ‌شود.

از این رو، فیلرهای پوستی تزریقی برای مردان باید به منظور ایجاد ویژگی ‌های مردانه و بازگرداندن ظاهری جوان، طراحی شوند. متخصصان با تجربه با توجه به نیاز بیمار، بهترین روش ها را برای تزریق فیلرهای پوستی انتخاب می کنند.

در تزریق فیلرهای پوستی برای مردان، دقت و رعایت نکاتی مانند پر نشدن بیش از حد صورت اهمیت زیادی دارد. بنابراین، پزشکان باید به دقت آناتومی صورت، تناسبات و خطوط صورت مردان را بررسی کرده و یک برنامه دقیق برای تزریق فیلر در نظر بگیرند.

با انتخاب یک پزشک با تجربه که مجوزهای لازم برای ایجاد یک برنامه درمانی جامع را دارد، می‌ توان از نورومدولاتورها برای صاف کردن چین و چروک ‌ها، فیلرها را برای زاویه سازی خطوط فک و گونه‌ ها و داروهای تزریقی تقویت کننده کلاژن مانند Sculptra و Hyperdilute Radiesse را به طور موثر بهره برد. مردان با استفاده این روش‌ ها می توانند با خیال راحت به ظاهری مردانه و جوان ‌تر دست یابند.

یکی از نگرانی‌ های اصلی مردانی است که به دنبال تزریقات فیلر هستند، این است که صورت شان بیش از حد پر نشده و شبیه به صورت زنان نشود. این امر معمولاً در مواردی رخ می ‌دهد که تزریق کننده ویژگی ‌های صورت مردانه را به ‌خوبی درک نمی ‌کند یا زمانی که فیلر بیش از حد در نواحی نامناسبی مانند گونه ‌ها یا لب ‌ها تزریق می ‌شود. پزشک با تجربه باید بتواند با تزریقات پوستی، ویژگی‌های منحصر به فرد صورت مردان را بهبود دهد، به گونه ای که صورت ظاهر مردانه خود را حفظ کرده و بیمار بهترین ظاهر را داشته باشد.

 تزریقات پوستی| انواع و مارک‌های مختلف

 در دنیای تزریقات پوستی، انواع مختلف و مارک‌ های معتبری وجود دارند که هر یک برای رفع یکی از مشکلات و نیازهای مختلف پوستی مناسب هستند. در ادامه به برخی از رایج‌ ترین انواع تزریقات پوستی برای مردان اشاره می ‌شود:

 شل کننده‌ های عضلانی مانند بوتاکس، مصپورت و دیستون

 بوتاکس، مصپورت و دیستون به عنوان معروف‌ ترین برند های تزریقی شناخته می ‌شوند. این محصولات از غلظت‌ های ایمن سم بوتولینوم تشکیل شده و عمدتاً برای کاهش چین و چروک ‌ها و خطوط ریز پوست مورد استفاده قرار می ‌گیرند. با آرام کردن عضلات خاص در صورت، این تراپی به طور موثر فعالیت آنها را به حداقل می ‌رساند و همچنین در درمان مشکلاتی مانند هایپرهیدروزیس، میگرن مزمن و دندان قروچه نیز مؤثر است.

مجسمه سازی پوستی

استفاده از تزریق اسکالپترا به منظور تحریک تولید کلاژن در پوست، به طور طراحی شده است تا به مرور زمان، پوست را بهبود دهد. این یک انتخاب مناسب برای آقایان با پوستی بالغ می‌باشد، تا بدون ایجاد حجم اضافی، ظاهر کلی پوست را بهبود دهند.

Radiesse Hyper Dilute

Radiesse Hyper Dilute با تقویت سنتز الاستین و کلاژن در پوست، اثر محرک زیستی بر روی پوست دارد. برخلاف Sculptra، این محصول حاوی اسید هیالورونیک است که پوست را آبرسانی کرده و حجم پوست را افزایش می دهد.

اینوو استایل

تزریق اینوو استایل به عنوان یک روش ایمن و موثر برای کاهش چین و چروک‌ها و خطوط پیری شناخته می‌ شود. این محصول توسط FDA تایید شده و حاوی اسید هیالورونیک است، که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به حفظ حجم و رطوبت پوست کمک می ‌کند.

فیلرهای پوستی تزریقی اینوو استایل نتایج بلند مدت و بدون عوارض جانبی چشمگیری ارائه می‌ دهند. از اینوو استایل می ‌توان در مناطق مختلف صورت مانند لبها، گونه‌ ها، خطوط چین و چروک و ایجاد کنتور و لیفت فوری استفاده کرد.

اگر به دنبال متخصصان زیبایی برای خدمات مانند تزریق اینوو استایل در شیراز هستید، می‌ توانید به متخصصان ماهر ما مراجعه کنید تا با دقت و مراقبت، نیازهای زیبایی خاص شما را برطرف کرده و زیبایی طبیعی صورت تان را افزایش دهند.

محصولات درمال فورت

فیلرهای پوستی از خانواده درمال فورت می ‌توانند به بازگرداندن حجم و پری نواحی توخالی صورت کمک کرده و از شل شدن پوست جلوگیری کنند. این روش تزریقی که از اسید هیالورونیک (مانند اینوو استایل) تشکیل شده است، برای مدلسازی استخوان‌ های گونه و کاهش خطوط و چین ‌های عمیق، از بین بردن حلقه‌ های زیر چشم و افزایش حجم لب‌ های نازک مناسب است.

اینوو استایل، درمال فورت تنها در بافت و ساختار با یکدیگر تفاوت دارند. با این حال، هر کدام از این فیلرها مشکلات مشابهی را برطرف می کنند. انتخاب فیلر پوستی تزریقی مناسب برای شما به عوامل مختلفی از جمله سن و اهداف زیبایی شما بستگی دارد‌.

محصولات نورامین والیوم

 محصولات نورامین والیوم از شرکت نورامین، از مجموعه‌ ای از فیلرهای پوستی حاوی اسید هیالورونیک بهره می ‌برند. این فیلرها از فناوری ثبت اختراع شده برای حل مسائل پوستی استفاده می‌ کنند و همچنین به عنوان “فیلرهای طراح” نیز شناخته می‌ شوند؛ هر یک از فرمولاسیون‌ های این نوع محصولات به طور خاص برای قسمت های مختلف پوست و اهداف زیبایی شناختی‌ مردان مناسب هستند.

درمان های ضد پیری برای مردان در کلینیک دکتر متقی

تزریق ‌های پوستی به عنوان یک روش موثر و غیر تهاجمی برای جوان‌ سازی و رفع علائم پیری مردان مورد استفاده قرار می ‌گیرند، به این شرط که این روش به درستی انجام شود. بر اساس نیازهای خود، مردان می‌ توانند از تزریق‌ های پوستی مناسب یا ترکیبی از درمان ‌ها و با همکاری با یک متخصص پزشکی ماهر، ظاهری جوان ‌تر و جذاب ‌تر را با کمترین عوارض جانبی تجربه کنند.

در کلینیک دکتر متقی، ما به خوبی با نیازهای مختلف مردان در زمینه درمان ‌های زیبایی آشنایی داریم. تیم متخصصان پزشکی ما با تجربه و آگاهی که در چندین سال فعالیت خود بدست آورده اند، با شما همکاری می کنند تا یک برنامه درمانی سفارشی را ایجاد کنند. این برنامه درمانی به شما کمک می ‌کند تا بدون تخریب شکل یا خطوط طبیعی صورت، به نتایج دلخواه خود برسید.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی غیر جراحی برای مردان هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ‌ها و مشاهده عکس ‌های قبل و بعد روش های درمانی غیر جراحی، وبلاگ ما را بررسی کنید. ما با خوشحالی به شما در رسیدن به اهداف زیبایی شناختی ‌تان کمک می ‌کنیم!

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *