سرمایه گذاری روی بدن خود

45
سرمایه گذاری روی بدن خود

سرمایه گذاری روی بدن خود


چند روز قبل در Cosmopolitan مقاله ای در مورد اینکه روزانه خانم ها چقدر برای زیبایی خود وقت می گذارند می خواندم. طبق گفته Cosmo، ما به طور متوسط در طول عمر خود ​​۷۲ روز را صرف اصلاح پاهای خود می کنیم! در این ۷۲ روز ما ۱۷۲۸ ساعت با استفاده از روش های سنتی مانند وکس، موم، کرم های موبر یا حتی با استفاده از ژیلت یا تیغ سعی می کنیم تا موهای زائد بدن را پاکسازی کنیم. سرمایه گذاری روی بدن خود را با لیزر موهای زائد انجام دهید.

زنانی که در نظرسنجی شرکت کرده بودند، تراشیدن موهای زائد پاها را به ‌عنوان منفورترین فعالیتی که برای زیبایی بدن خود انجام می دهند، انتخاب کرده بودند. با این حال، شرکت کنندگان اعتراف کرده بودند که این واقعیت مانع از این نمی شود که در هفته حداقل ۳ بار اصلاح نکنند، چون پوست بدون مو واقعاً جذاب و زیبا است.

واقعیت این است که همه ما در طول زندگی مان به سختی می‌ توانیم با درمان‌ های زمان‌ بر مانند وکس و موم موهای زائد بدن را از بین ببریم. بنابراین به روشی نیاز داریم که با استفاده از آن بتوانیم در کوتاه مدت موهای زائد بدن را از بین ببریم. در ادامه با ما همراه باشید تا با حذف موهای زائد به روش جدید آشنا شوید.

حذف موهای زائد با لیزر!

لیزر موهای زائد یکی از سریع‌ ترین روش‌ ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است. جذابیت لیزر موهای زائد ناشی از اثربخشی، کارایی و راحتی این روش درمانی است. با چند جلسه لیزر می توانید موهای زائد کل بدن را از بین ببرید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این روش درمانی (لیزر) این است که با لیزر کردن می توایند موهای زائد بدن را برای همیشه کاهش دهید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که “کاهش دائم موهای زائد” با لیزر به چه معناست؟ پاسخ سوال شما راحت است. لیزر ۵۰ تا ۹۵ درصد رشد موهای زائد را برای همیشه کاهش می دهد. البته در طول زمان ممکن است در نواحی از بدن موهای جدیدی رشد کنند اما به هر حال ریشه موهای نازک تر می شود و راحت تر می توانید آنها را از بین ببرید.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

سیستم های لیزر و IPL از انرژی به شکل نور برای دنول کردن جریان خون به فولیکول مو استفاده می کنند. انرژی حاصل از منبع نور توسط رنگدانه ای به نام ملانین جذب می شود که به مو رنگ می دهد. مو به سرعت این نور فیلتر شده را جذب می کند و آن را به سلول های اطراف منتقل می کند و در نتیجه آن را به گرما تبدیل می کند. این گرما سلول ها را دناتوره می کند و رشد مو را تحت تأثیر قرار می دهد. به عبارت دیگر، پرتو لیزر توسط رنگدانه قهوه ای تیره در مرکز فولیکول مو جذب می شود. هنگامی که فولیکول مو گرم می شود، مرکز رشد مو از بین می رود و موها خود به خود از بین می روند.

در طول ۱-۳ جلسه، شاهد ریزش موهای ناحیه لیزر شده خواهید بود. متخصص لیزر در چند جلسه با دستگاه، فولیکول موهای زائد را تحت تأثیر قرار می دهد، بنابراین حتی بعد از جلسه اول نیز می توانید شاهد ریزش موهای زائد باشید. با دیدن نتایج اولیه متوجه خواهید شد که لیزر تا چه اندازه در از بین بردن موهای زائد تاثیر دارد. با هر درمان، به تدریج شاهد کاهش رشد موهای کمتر و کمتری خواهید بود. اما نباید با دیدن نتایج اولیه تصور کنید که دیگر موهای زائد بدن برای همیشه کاهش یافته اند و از جلسات بعدی به کلینیک نروید، بلکه باید تمام جلسات لیزر را به طور انجام  دهید تا مطمئن شوید که رشد موها برای همیشه کاهش می یابد.

دو تا از بزرگترین اشتباهاتی که زیباجویان در انجام لیزر موهای زائد مرتکب می شوند:

دو تا از بزرگ ‌ترین اشتباهاتی که زیباجویان در انجام لیزر موهای زائد مرتکب می‌شوند این است که کلینیک تخصصی که دارای مجوز یا گواهینامه است، را انتخاب نمی کنند و سر وقت به طور منظم جلسات لیزر را تکمیل نمی کنند.

  1. لیزر موهای زائد نباید توسط هر کسی انجام شود.

با اینکه از بین بردن موهای زائد یک “درمان زیبایی” است، اما لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است، بنابراین شما باید فقط به فردی اعتماد کنید که به طور خاص مجوزهای لازم برای لیزر را دریافت کرده است و تجربه زیادی در انجام لیزر دارد. در کلینیک تخصصی زیبایی، کلیه خدمات لیزر توسط متخصص لیزر انجام می شود. کلینیک ما سابقه زیادی در لیزر موهای زائد دارد. همه مواردی که ذکر کردیم هم در دیدن نتایج و هم برای کاهش خطر عوارض مهم هستند.

  1. بعد از چندین جلسه، می توانید نتایج لیزر را مشاهده کنید، پس درمان خود را کامل کنید!

هر یک از موهای شما در یک چرخه سه قسمتی با یک مرحله رشد، یک فاز خواب و یک مرحله ریزش رشد می کند و چرخه های موها همه با هم مطابقت ندارند. لیزر موهای زائد فقط روی موهایی که در مرحله رشد هستند کار می کند، بنابراین چندین درمان لازم است تا بتوان مرحله رشد را تا حد امکان در موها گرفت. نتایج لیزر از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما در حالت کلی، بیشتر افراد می توانند بین ۶_۸ جلسه موهای زائد بدن را کاهش دهند.

۲ دلیل مهم برای لیزر موهای زائد!

در حالی که روش‌ های سنتی مانند اپیلاسیون، وکس و کرم های مو بر برای از بین بردن مو موثر هستند، اما راه‌ حل‌ های طولانی‌ مدتی برای رفع موهای زائد نیستند – هرگز به موهای زیر پوستی توجه نکنید! انتخاب لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش ها مزایای زیادی دارد.

  1. در زمان صرفه جویی خواهید کرد. (به یاد داشته باشید، ۷۲ روز از زندگی شما صرف اصلاح می شود!) در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر متقی لیزر موهای زائد سریعتر از آنچه انتظار دارید انجام می شود. به عنوان مثال، لیزر زیر بغل و بیکینی فقط ۲۰ دقیقه طول می کشد.
  2. با انجام لیزر در دراز مدت می توانید پول هایی که صرف اپیلاسیون یا خرید کرم های مو بر می کردید را پس انداز کنید. با کاهش دائمی موها، دیگر نیازی به خرید تیغ، کرم موبر و اپیلاسیون ماهانه نخواهید داشت. هزینه لیزر موهای زائد در مقایسه با هزینه های اپیلاسیون ماهانه کم است. نتایج لیزر به مراتب بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن در طول زمان بسیار کمتر است.

لیزر موهای زائد در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر متقی

ما در کلینیک زیبایی دکتر متقی با دستگاه های پیشرفته با امکانات ویژه کار لیزر را برای زیباجویان انجام می دهیم. متخصصین لیزر ما مجوزهای لازم را برای انجام لیزر دارند، بنابراین به بهترین شکل ممکن هر ناحیه از بدن را که بخواهید برای شما لیزر می کنند.

در ۶-۸ جلسه می توانید موهای زائد بدن را از بین ببرید و پوستی زیبا و صاف داشته باشید. از طریق لینک می توانید در کلینیک ما رزرو نوبت لیزر موهای زائد کنید و به طور منظم با انجام جلسات لیزر زیبایی را به پوست خود هدیه دهید.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *