زیبایی پنهان بوتاکس

34
زیبایی پنهان بوتاکس

زیبایی پنهان بوتاکس


از دهه ۱۹۹۰، بوتاکس (سم بوتولینوم) به میلیون ‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است تا ابروهای شیاردار و چروک‌ های پیشانی‌ شان را صاف کرده و از جوانی خود لذت ببرند. اما تنها گروهی از پزشکان با توانایی ریاضیدانی می ‌دانند که چگونه از این محصول به بهترین شکل استفاده کنند، به جای اینکه همانند یک کارگر، به شکلی دقیق و هنرمندانه از آن استفاده کنند. زیبایی پنهان بوتاکس را در ادامه بشناسید.

استفاده از بوتاکس یا هر محصول آرایشی دیگر نیازمند توانایی پزشک در تصمیم ‌گیری دقیق در مورد دوزهای مختلف برای هر قسمت از صورت است تا تعادل و برجسته کردن صورت یکپارچه باشد. در اینجا، پزشکانی مثل دکتر متقی نیاز دارید تا به جای یک چهره با فضای شکاف مانند بین ابروها، یک چهره زیبا و تعادل ‌یافته برای خودتان به ارمغان بیاورید.

هر فرد چهره‌ ای منحصر به فرد دارد. هدف از بوتاکس نه تنها از بین بردن چین و چروک نیست، بلکه در حفظ تقارن منحصر به فرد صورت هر فرد نیز نقش دارد. بوتاکس به دقت متناسب با هر قسمت از صورت باید ترکیب شود.

برای مثال، ۲۰ واحد بوتاکس برای از بین بردن پای کلاغی ممکن است برای یک زیباجو خوب عمل کند، در حالی که زیباجوی دیگری ممکن است با ۲۵ یا ۳۰ واحد بهترین نتیجه را بگیرد. اما اگر یک فرد به عنوان مثال ۲۰ واحد بپذیرد ولی دوز ۳۰ واحد دریافت کند، ممکن است مشکلات جدی در چهره او ظاهر شود. تزریق بوتاکس اضافه می ‌تواند به یک لبخند کج منجر شود، یا باعث وقوع موارد دیگری باشد که ممکن است ناراحت ‌کننده باشد.

در مناطقی همچون پیشانی، لمس یک پزشک ماهر از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. برای داشتن پیشانی متعادل و بدون خطوط، به ارزیابی دقیق توسط یک متخصص نیاز دارید. دکتر متقی دو روش درمان متفاوت برای بوتاکس را توصیه می‌ کند. به همین دلیل، به جای اینکه کار خود را با دست سنگین شروع کند، با یک رویکرد سبک شروع به لمس کردن در طول درمان می ‌کند تا اطمینان حاصل کند که از این تزریق بهترین نتیجه ممکن را خواهد گرفت.

برای افرادی که وقت محدودی دارند، دکتر متقی به اثرات عالی بوتاکس تنها با یک جلسه درمان اشاره می‌ کند. بنابراین، مهم‌ترین نکته این است: اگر پیش از درمان پزشک با شما در مورد دوز صحبت نمی ‌کند یا اگر به نگرانی ‌های شما گوش نمی‌ دهد، بهتر است از درمان پرهیز کنید. یک چیز بدتر از چین و چروک وجود دارد – نتایجی که غیرطبیعی یا اجباری به نظر می ‌رسند و تضمین می‌ کنند که در بی آر تی یا مترو،  ظاهری نادرست داشته باشید.

چیزی بیشتر از بین بردن چین و چروک ها

استفاده‌ های کمتر شناخته شده و کمتر متداول بوتاکس نیز وجود دارد. درمان‌ هایی همچون درماتوکسین، که حاوی بوتاکس رقیق شده است و چندین بار در پوست تزریق می‌ شود، توانایی لیفت، برجسته‌ کردن و تا حدی کاهش اندازه را برای تقویت ساختارهای صورت به ارمغان می ‌آورد. درماتوکسین با روش‌ های بوتاکس معمولی اختلاف دارد، زیرا تزریق درماتوکسین به عضلات صورت نمی ‌رسد تا حرکت آنها را مهار کند.

بسیاری از پزشکان به دو دلیل درماتوکسین را توصیه نمی‌ کنند:

  1. اولین دلیل این است که ممکن است توانمندی لازم برای انجام این روش را نداشته باشند. درمان ‌های درماتوکسین با استفاده از ابزار هنرمندانه برای ایجاد شکل و برجستگی در مناطقی مانند خط فک یا گونه‌ ها، کاربرد دارند. بنابراین، برای اینکه درماتوکسین به خوبی اعمال شود، پزشک باید درک کاملی از آناتومی صورت داشته باشد.
  2. دلیل دوم این است که حاشیه سود در درمان‌ های درماتوکسین به طور قابل‌ توجهی کمتر از فیلرهای آرایشی یا درمان‌ های نخ‌ های صورت است. با این حال، درمان‌ های درماتوکسین با دستان متخصصین کلینیک زیبایی دکتر متقی، به ظاهر مطلوبی از گونه‌ های زاویه‌ دار و خط فک بلند می ‌انجامد.

علاوه بر اینکه درماتوکسین برای مجسمه ‌سازی صورت مشهور است، به دلیل اثرات کاهنده منافذ پوست هم شناخته می ‌شود.

درماتوکسین که در اصل توسط پزشکان کره جنوبی محبوب شد، هنوز یک درمان تحت رادار است که همه کلینیک ها ارائه نمی دهند. اثربخشی این درمان به شلی پوست افراد نیز بستگی دارد، بنابراین برای افرادی که در اوایل دهه ۴۰ زندگی خود هستند مناسب تر است.

درسی که به سختی در جوانسازی صورت به دست آمده است: اگر به دنبال داشتن صورت تراشیده تر، خط فک مشخص و کاهش افتادگی صورت به خصوص در اطراف چین های بینی هستید، درماتوکسین می تواند مناسب تر از درمان های هایفو یا اولترا باشد.

 

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *