چگونه بوتاکس و فیلر می توانند حالت غمگین دهان یا ماهیچه های DAO صورت را بهبود بخشد؟

80
رفع حالت غمگین دهان با بوتاکس و فیلر

رفع حالت غمگین دهان با بوتاکس و فیلر


Depressor Anguli Oris که به DAO صورت نیز معروف است، با پایین کشیده شدن گوشه های دهان، مسئول ایجاد حالت غمگین یا حالت اخم در صورت است. اگر حالت دهان غمگین، شما را آزار می دهد، تزریق بوتاکس و فیلر پوستی دو گزینه محبوب برای بهبود ظاهر عضله DAO و دستیابی به ظاهری جوان تر و شاداب تر هستند. رفع حالت غمگین دهان با بوتاکس و فیلر را در ادامه توضیح داده ایم.

در این مطلب می خواهیم شما را با مزایای بوتاکس و تزریق فیلر برای بهبود ظاهر عضله DAO صورت، نحوه عملکرد آنها و آنچه در طول تزریق بوتاکس و فیلر باید انتظار داشته باشید، آشنا کنیم.

هارمونی صورت خود را بازیابی کرده و حالت غمگین در گوشه های دهان تان را از بین ببرید

با در نظر گرفتن عوامل مختلفی که ممکن است در ایجاد حالت غمگین گوشه دهان دخیل باشند، رویکرد شخصی ‌شده کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر متقی معمولاً شامل ترکیبی از روش‌ های درمانی برای بالا بردن گوشه‌ های دهان است. برای رسیدن به این هدف، ممکن است به طور استراتژیک از بوتاکس و فیلرهای پوستی – در روزهای درمان جداگانه – برای رفع کاهش حجم، چین و چروک، خطوط و تحریک بیش فعال عضلانی که به ظاهر دهان غمگین کمک می کند، استفاده کنیم. این بخشی از رویکرد مناسب کلینیک ما است.

تزریق بوتاکس برای درمان حالت غمگین دهان یا DAO صورت

بوتاکس یک درمان زیبایی است که سیگنال ‌های عصبی که باعث انقباض عضلات صورت می‌شوند را مسدود می ‌کند، عضله را شل کرده و ظاهر چین و چروک ها و خطوط ریز صورت را کاهش می‌ دهد.

تزریق بوتاکس برای درمان حالت غمگین دهان چگونه است؟

برای درمان عضله DAO، بوتاکس مستقیماً به عضله تزریق می شود و باعث شل شدن آن و کاهش کشش رو به پایین در گوشه های دهان می شود. متخصصین ما با تزریق بوتاکس ظاهری برجسته تر و جوان تر را برای شما به ارمغان می آورند.

تزریق بوتاکس چقدر طول میکشد؟

روش تزریق بوتاکس برای درمان عضله Depressor Anguli Oris (DAO) نسبتا ساده است و می تواند تنها در چند دقیقه تکمیل شود. ممکن است ۱۵ دقیقه طول بکشد، زیرا زمان می ‌برد تا متخصص ناحیه مورد نظر را ارزیابی کرده، سپس شروع به صحبت کردن به شما کند تا ببیند بعد از تزریق بوتاکس هنگام صحبت کردن احساس راحتی خواهید داشت یا نه؟

نتایج تزریق بوتاکس چند روز بعد ظاهر می شوند؟ چقدر ماندگاری دارند؟

بوتاکس معمولاً ۵ تا ۷ روز طول می کشد تا اثر کند و شما می توانید اثرات آن را بعد از این مدت کوتاه مشاهده کنید. نتایج بوتاکس می تواند تا ۳-۴ ماه دوام داشته باشد.

فلسفه ما در کلینیک دکتر متقی این است که زیبایی طبیعی صورت شما را افزایش دهیم و به شما کمک کنیم در هر سنی که هستید، بهترین ظاهر را با نتایجی ظریف و طبیعی داشته باشید. به طور معمول، درمان ‌های ما تنها پس از یک بار تزریق، نتایج عالی به همراه دارد.

تزریق فیلر برای درمان حالت غمگین دهان (DAO صورت)

فیلرها نوع دیگری از درمان های تزریقی هستند که برای بهبود ظاهر عضله DAO مورد استفاده قرار می گیرند.

تزریق فیلر پوستی برای درمان حالت غمگین دهان چگونه انجام می گیرد؟

هنگامی که فیلر در ناحیه اطراف عضله تزریق می شود، می تواند حجم و کانتور صورت را افزایش داده و همچنین ظاهر کشش عضله در گوشه های دهان را نیز کاهش دهد. این کار می تواند منجر به داشتن ظاهری جوان تر، با صورتی پرتر و کانتورتر شود.

تزریق فیلر چقدر طول می کشد؟

روش تزریق فیلر مشابه روش بوتاکس است اما می تواند تا ۳۰ دقیقه طول بکشد.

چه زمانی می توانیم نتایج فیلر را ببینیم و این نتایج تا چه مدت ماندگاری دارند؟

اصلا جای نگرانی نیست چون فورا بعد از تزریق فیلر می توانید نتایج آن را مشاهده کنید. با این حال، توصیه می کنیم برای دیدن بهترین نتایج نهایی، چند روز صبر کنید. نتایج حاصل از تزریق فیلر برای بهبود حالت غمگین در گوشه های دهان ۱ سال ماندگاری دارند.

انتخاب انژکتور مناسب برای داشتن بهترین نتایج

برای اطمینان از بهترین نتایج، انتخاب یک تزریق کننده واجد شرایط و با تجربه برای درمان بوتاکس یا فیلر ضروری است. یک تزریق کننده ماهر می تواند نیازهای فردی شما را ارزیابی کرده و مناسب ترین برنامه درمانی را برای شما انتخاب کند.

اگر حالت غمگین عضله DAO صورت شما را آزار می دهد، تزریق بوتاکس و فیلر دو گزینه موثر برای کاهش دید آن و دستیابی به ظاهری جوان تر و برجسته تر هستند. انتخاب یک تزریق کننده واجد شرایط و با تجربه کلید تضمین بهترین نتایج است و درک موقتی بودن این درمان ها می تواند به مدیریت انتظارات شما کمک کند. با مراقبت و نگهداری صحیح، می توانید با کمک بوتاکس و فیلر ظاهری جذاب تر و شاداب تر داشته باشید.

علاوه بر این، باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که نتایج به دست آمده از تزریق بوتاکس و فیلر موقتی هستند، اما راه حل دائمی نیستند و شما باید در طول زمان برای داشتن ظاهری مطلوب، درمان‌ های تکراری داشته باشید. بنابراین، حتما باید پزشک مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید در بلند مدت به او اعتماد کنید، زیرا تخصص پزشک در اصلاح صورت شما بسیار مهم است.

 درمان عضلات صورت DAO در کلینیک دکتر متقی

در کلینیک دکتر متقی، ما از بهترین روش ها و مواد تزریقی برای از بین بردن حالت غمگین گوشه های دهان استفاده می کنیم. شما می توانید به ما اعتماد کنید تا ضمن ارائه مراقبت های با کیفیت، شاهد نتایج خیره کننده ما باشید.

پزشکان مجرب و واجد شرایط پزشکی ما در درمان عضلات صورت DAO با دقت و مراقبت تخصص دارند و با هر درمانی اعتماد شما را جلب می کنند. از آنجایی که سلامتی و زیبایی زیباجویان اولویت کار ما است، تیم ما به ارائه خدمات بی عیب و نقص و نتایج استثنایی شناخته شده است.

مشاوران کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر متقی شما را در رابطه با تزریق بوتاکس و فیلر برای داشتن صورتی شاداب تر و زیباتر راهنمایی می کنند تا بهترین نتایج را داشته باشید.

 

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *