بهترین درمان های پوستی و زیبایی برای مردان

23
درمان های پوستی و زیبایی برای مردان

درمان های پوستی و زیبایی برای مردان


علاوه بر زنان مردان نیز درمان ها پوستی و زیبایی مانند فیلر، بوتاکس، لیزر موهای زائد را انجام می دهند تا پوستی شاداب تر و جوان تر داشته باشند. البته بیشتر مردان ترجیح می دهند که گونه ها یا لب های حجیم نداشته باشند. در واقع مردان می خواهند ظاهری شاداب و طبیعی داشته باشند که به آن ها اعتماد به نفس می دهد. بهترین درمان های پوستی و زیبایی برای مردان را بشناسید.

بوتاکس برای مردان

امروزه بوتاکس به یک درمان زیبایی جهانی برای زنان و مردان تبدیل شده است. بوتاکس به طور موقت از انقباضات ماهیچه ای پوست که باعث چین و چروک صورت می شود جلوگیری می کند و اثر آن تا چهار ماه باقی می ماند. یکی از رایج ترین کاربردهای بوتاکس برای مردان، صاف کردن خطوط عمیق پیشانی در اثر بالا و پایین کردن ابروها است. موارد دیگری مانند خطوط پنجه کلاغی، خطوط اخم ابرو و خطوط لب نیز به طور موثر با بوتاکس درمان می شوند. اگر بوتاکس به درستی انجام شود، می‌تواند ظاهری شاداب، جوان تر و طبیعی را به مردان بدهد.

فیلرهای پوستی

اسید هیالورونیک (Ha) که در بیشتر فیلرهای پوستی وجود دارد ماده‌ای است که به طور طبیعی در سراسر بدن یافت می‌شود که با افزایش سن، ذخایر آن کاهش می‌یابد. HA با تولید کلاژن باعث شادابی پوست می شود و یک آبرسان بسیار قوی برای پوست است.

فیلرهای پوستی برای حجم دادن، آبرسانی و کاهش خطوط و چین و چروک صورت استفاده می شوند. فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک مانند نورامین والیوم، اینوو استایل و درمال از فیلرهای محبوب برای مردان هستند که هرکدام دارای ویژگی‌هایی است که برای رفع نیازهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

درمان های ری سرفیسینگ

درمان‌هایی مانند لایه‌برداری شیمیایی و میکرودرم ابریژن برای حذف سلول‌های آسیب‌دیده پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث ایجاد یک پوست سالم و جدیدتر می شوند. امروزه مردان برای جوانسازی پوست از لیزر و میکرونیدلینگ استفاده می کنند. میکرونیدلینگ یک درمان کم تهاجمی عالی برای از بین بردن خطوط ریز پوست است.

لایه برداری با لیزر روشی موثر برای درمان اثرات مخرب نور خورشید، افزایش سن و عادات سبک زندگی (مانند سیگار کشیدن)، بافت و رنگ پوست است. البته لیزر موهای زائد نیز همیشه در بین مردان محبوب بوده است.

از بین بردن غبغب

ساکشن غبغب یک درمان تایید شده توسط FDA است که چربی زیر چانه را آب می کند.  غبغب در برابر کاهش وزن و ورزش بسیار مقاوم است و از نظر ژنتیکی به ارث می رسد. ساکشن غبغب یک راه ایمن و دائمی برای از بین بردن غبغب است. ساکشن غبغب یک گزینه عالی برای مردانی است که یک خط فک زیبا می خواهند. در برخی از افراد نیز غبغب بزرگ باعث ایجاد مشکلات جسمی می شود.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *