رزرو وقت جراحی چال گونه در شیراز

جراحی چال گونه یکی از جراحی های بی خطر و محبوب کمک می کند به لبخند خود روح تازه ای ببخشید و زیبایی چهره خود را چندین برابر کنید.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که داشتن چال بر روی گونه ها، چهره فرد را می تواند منحصر به فردتر و جذاب تر کند و معمولاً افرادی که بر روی گونه های خود چال دارند، لبخندی به یاد ماندنی تر خواهند داشت.

اگرچه تعداد معدودی از افراد هستند که با چال گونه متولد می شوند، اما امروزه با پیشرفت های صورت گرفته در علم پزشکی و زیبایی همه افرادی که علاقمند به چال گونه هستند می توانند در یک فرآیند غیر تهاجمی و سریع، به آرزوی خود برسند و چهره ای زیباتر از همیشه داشته باشند.

علاقمندان به این عمل زیبایی، در صورت واجد شرایط بودن به راحتی می توانند متناسب با فرم صورت خود، اقدام به جراحی چال گونه نمایند. در ادامه همرام ما باشید تا با فرآیند عمل چال گونه و نکات مراقبتی بعد از آن بیشتر آشنا شویم.  

رزرو وقت جراحی چال گونه در شیراز

جراحی چال گونه را در شیراز در کلینیک دکتر متقی انجام دهید و برای نوبت جراحی چال گونه در شیراز از لینک های زیر استفاده کنید.

دکتر نادیا متقی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر آزاده درستکار متخصص پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر رکسانا دهقانی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
گالری

نمونه کارها

جراحی چال گونه چیست؟

چال صورت که به هنگام لبخند بر روی گونه برخی افراد ظاهر می شود، درواقع به نوعی نقص طبیعی در صورت فرد است که ناشی از فلج شدن عضلات قسمت خاصی از صورت رخ می دهد.

داشتن چال لبخند بر روی صورت به نظر بسیاری از افراد زیبا و جذاب است و می تواند لبخند فرد را چندین برابر زیباتر کند.

امروزه همه افراد می توانند با انجام یک جراحی سرپایی و سریع از چال گونه برخوردار شوند. جراحی چال گونه که به آن DimplePlasty نیز گفته می شود، یک روش عالی برای زیباتر کردن لبخند شمرده می شود و یا انجام آن می توانید زیبایی مضاعفی در چهره خود ایجاد کنید.

این جراحی در اغلب موارد، هیچ گونه خطر و یا عوارضی نداشته و دوره نقاهت کوتاهی را نیز به همراه دارد. این عمل، فرآیند ساده ای دارد و عموما تحت بی حسی انجام می گیرد.

پس از انجام عمل نیز هیچ گونه خطری فرد متقاضی را تهدید نکرده و عوارضی نیز به همراه نخواهد داشت. با این حال، در صورتی که علاقمند به انجام جراحی DimplePlasty هستید، باید این جراحی را به پزشک متخصص خود بسپارید و پیش از انجام عمل، واجد شرایط برخی از پیش نیازها اعم از سلامتی کلی بدن و نداشتن آلرژی و یا بیماری های پوستی  باشید تا بتوانید نتایج ایده آلی را دریافت نمایید.

مراحل عمل چال گونه

به صورت کلی عمل چال گونه بسیار سریع و با حداقل تهاجم صورت می گیرد. این جراحی در اغلب موارد تنها حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه به طور می انجامد و پس از آن نیز ممکن است درصد پایینی از تورم را در ناحیه عمل تجربه کنید که آن هم پس از دو الی سه هفته بعد از عمل بر طرف خواهد شد.

اگر قصد انجام عمل چال گونه را دارید، آشنایی با مراحل آن می تواند به شما در حفظ آرامش خود در حین عمل کمک کند. برای این کار باید بدانید که اولین قدم مشاوره به پزشک زیبایی و کسب مشاوره لازم از او است.

در این جلسه مشاوره می توانید انتظارات و اهداف خود از عمل را به پزشک متخصص بگویید و همچنین تصمیم بگیرید که می خواهید عمق چال گونه شما چقدر باشد و در چه ناحیه ای علاقمند به انجام عمل هستید.

به طور کلی، ایده آل ترین ناحیه برای چال گونه معمولاً در امتداد گوشه های دهان و پایین تر از چشم است؛ با این حال برخی افراد علاقمند به ایجاد چال در قسمت پایینی لب ها و یا حتی چانه خود هستند.

پس از آن، باید برای جراحی آماده شوید. در روز جراحی پزشک متخصص برای کاهش ناراحتی شما در حین عمل، بی حسی موضعی را در ناحیه مورد نظر اعمال می کند. سپس اقدام به برش ۲ الی ۳ میلی‌متری از داخل دهان شما می کند.

زمانی که قسمت مورد نظر برش داده شد، متخصص شما با استفاده از سوزن مخصوص و نخ بخیه، پوست و ماهیچه گونه شما را با نخ به یکدیگر بخیه می رد و پس از کشیدن این بخیه به سمت داخل دهان، بخیه فشرده شده و به همین ترتیب فرورفتگی روی گونه شما ایجاد می شود.

در نظر داشته باشید که در عمل چال گونه هیچ بخیه و یا جای زخمی پس از عمل بر روی صورت شما دیده نمی شود. عمل چال گونه یک عمل بسیار سبک است و از همین رو، جرحان معمولاً برای انجام آن از بی حسی به جای بی هوشی استفاده می کنند و بیمار نیز پس از عمل به راحتی می تواند به زندگی خود بازگردد.

علاوه بر این بخیه های اعمال شده در داخل دهان قابل جذب هستند و پس از چند روز تا چند ماه، به صورت کامل جذب بدن می شوند.

بعد از انجام عمل، نیازی به مراجعه مجدد به پزشک نیست و در اغلب موارد هیچ گونه مشکلی برای بیمار بروز نخواهد کرد.

پس از به پایان رسیدن جراحی شما می توانید نتایج را تا حدودی مشاهده نمایید. با این حال، تورم و قرمزی خفیف تا چند روز پس از جراحی وجود خواهد داشت که مشکل ساز نبوده و دردی نخواهند داشت.

جراحی چال گونه نیازی به استراحت طولانی در دوران نقاهت ندارد و شما می توانید بلافاصله پس از اتمام عمل، به روال عادی زندگی خود بازگردید.

آیا نتایج عمل چال گونه دائمی هستند؟

در اغلب موارد متقاضیان می توانند پس از گذشت یک هفته از عمل خود، زمانی که بخیه های داخل دهان جذب بدن شدند، نتایج نهایی عمل چال گونه خود را مشاهده کنند. با این حال، این مدت زمان می تواند از فردی به فرد دیگر متغیر باشد.

از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی نتیجه عمل می تواند به مقدار چربی صورت اشاره کرد. اگر صورت شما تپل است و یا گونه های برجسته ای دارید، ممکن است به نسبت افرادی که صورت لاغری دارند، پس از عمل شاهد نتیجه متفاوتی باشید.

به عنوان مثال فردی که صورت لاغری دارد، پس از جراحی چال گونه ممکن است لاغرتر به نظر برسد. از همین رو، بهتر است پیش از انجام جراحی با پزشک متخصص خود مشاوره داشته باشید و از پیامدهای آینده آن با خبر شوید.

همچنین، در نظر داشته باشید که جراحی چال گونه، تاثیرات دائمی دارد و پس از یک بار جراحی دیگر نیازی به جراحی مجدد نخواهید داشت. در صورت عدم رضایت از نتایج عمل، باید بدانید که این جراحی برگشت پذیر است و می توانید دوباره صورت قبل از عمل خود دست پیدا کنید.

اقدامات قبل از جراحی چال گونه

یکی از اقدامات مهمی که باید پیش از انجام عمل چال گونه انجام دهید، این است که با پزشک خود در مورد هرگونه آلرژی و مشکلات پزشکی در صورت وجود صحبت کنید و پزشک را از هر داروی بدون نسخه و یا با نسخه ای که مصرف می کنید، مطلع نمایید.

بیمارانی که دچار فشار خون بالایی هستند باید قبل از انجام جراحی تحت آزمایش پزشک خود قرار بگیرند. علاوه بر این، توصیه می شود که ۲ هفته قبل از عمل از مصرف دخانیات و سیگار کشیدن پرهیز کنید و برای کاهش احتمال خونریزی، از مصرف داروهایی مانند آسپرین و پروفن قبل از عمل خودداری نمایید.

ملاحظات و مراقبت های بعد از جراحی چال گونه

پس از انجام جراحی، بیماران باید از برخی نکات مراقبتی پیروی کنند تا بتوانند نتایج مثبتی را دریافت کنند. از جمله مهمترین ملاحظات پس از انجام عمل چال گونه عبارت است از :

  • از سیگار کشیدن و مصرف دخانیات تا ۲ هفته پس از عمل خودداری کنید
  • از مصرف مشروبات الکلی تا یک هفته بعد از عمل خودداری کنید
  • به بخیه های داخل دهان خود دست نزنید و یا با زبانتان آن‌ها را لمس نکنید
  • تا ۲ الی ۳ هفته سعی کنید بیشتر غذاهای نرم و سبک مصرف کنید
  • برای ۱۰ روز از انجام ورزش سنگین پرهیز کنید
دکتر نادیا متقی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر آزاده درستکار متخصص پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر رکسانا دهقانی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *