جدول زمانی لیفت صورت:زمانی مناسب برای لیفت صورت چه زمانی است؟

33
زمانی مناسب برای لیفت صورت

زمانی مناسب برای لیفت صورت


اگر قصد انجام لیفت صورت را دارید حتما هنگام جستجو در اینترنت اطلاعات درست و غلط زیادی خوانده اید. برخی عقاید اشتباه در مورد لیفت صورت وجود داد که باعث تردید در تصمیم شما می شود. در ادامه درباره زمانی مناسب برای لیفت صورت بیشتر بخوانید.

آیا زمان مناسبی برای لیفت صورت وجود دارد؟

یک باور بین عموم این است که اگر خیلی زود عمل لیفت صورت را انجام دهید، پول خود را هدر داده اید و اگر خیلی دیر این کار را انجام دهید نتایج خوبی بدست نمی آید. بنابراین بهترین سن برای لیفت صورت چه سنی است؟

پزشکان می گویند افراد وقتی خیلی جوان هستند نمی خواهند لیفت صورت و گردن انجام دهند زیرا فکر می کنند خیلی زود است و نمی خواهند خیلی دیر در سن بالا نیز این کار را انجام دهند. برخلاف تصور عموم سن مناسب برای لیفت صورت وجود ندارد. این تصمیم به انجام لیفت صورت کاملا شخصی است و به عوامل متعددی بستگی دارد. ژنتیک، شیوه زندگی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و حتی استرس نقش اساسی در چگونگی و زمان نشان دادن علائم پیری در صورت شما دارند. برخی از افراد ممکن است در سن ۴۰ سالگی متوجه افتادگی پوست یا چین و چروک های عمیق شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است این تغییرات را در ۵۰ سالگی یا حتی بعد از آن مشاهده کنند.

سارا دیکی، پزشک متخصص گفت: من افرادی را می بینم که در اواسط ۴۰ سالگی چربی صورت خود را از دست می دهند هستند و اطراف دهان و گردن چروک می شود و کاملا آماده لیفت صورت و گردن هستند. اما همه افراد شبیه هم نیستند و ممکن است تا ۵۰ سالگی نیاز به لیفت صورت نداشته باشند.

آیا لیفت صورت در سن بالاتر نتیجه نمی دهد؟

برخی افراد می گویند اگر بیش از حد صبر کنید فرصت یک لیفت صورت موفق را از دست می دهید. واقعیت این است که همه چیز به سن بستگی ندارد. پرمینگر می گوید سن فقط یک عدد است، به خصوص این روزها. من بیماران مسنی را می‌بینم که از نظر بدنی در وضعیت فوق‌العاده‌ای هستند و مشکلات پزشکی ندارند. اگر بیمار مسنی داشته باشم که وضعیت پزشکی خوبی دارد و می‌تواند تحت بیهوشی قرار گیرد، در انجام این عمل تردیدی نمی‌کنم.

لیفت صورت به طور متوسط یک دهه طول می کشد و روند پیری را متوقف نمی کند. پرمینگر می‌گوید کاری که لیفت صورت انجام می‌دهد این است که ساعت را تنظیم مجدد می‌کند و سپس روند پیری دوباره شروع می‌شود. با گذشت زمان ممکن است اثرات جاذبه، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استرس های زندگی بار دیگر بر پوست شما تاثیر بگذارد. روش‌های غیرتهاجمی مانند بوتاکس، فیلرهای پوستی و درمان‌های لیزری بعد از لیفت صورت می تواند بسیار کمک کننده باشد.

آیا همه می خواهند ۲۰ ساله به نظر برسند؟

افسانه دیگر این است که افرادی که عمل لیفت صورت انجام می دهند دوست دارند جوان به نظر برسند. با این حال این هدف جراحی نیست. پس از لیفت صورت شبیه یک نسخه تازه شده از خودتان به نظر می رسید. دیکی می‌گوید: مردم لزوماً نمی‌خواهند در ۷۰ سالگی ۲۰ ساله به نظر برسند. آن ها می خواهند در ۷۰ سالگی خوب به نظر برسند.

نتیجه

هر صورت منحصر به فرد است و هیچ زمان مناسبی برای لیفت صورت وجود ندارد. اگر قصد انجام لیفت صورت را دارید، به اطلاعات نادرست توجه نکنید و از یک پزشک زیبایی بپرسید. در بهترین کلینیک زیبایی شیراز دکتر متقی ما به شما قبل از هر اقدامی مشاوره خواهیم داد.

 

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *