بهترین سن برای شروع تزریق بوتاکس

30
بهترین سن برای شروع تزریق بوتاکس

بهترین سن برای شروع تزریق بوتاکس


تزریق بوتاکس یکی از کارهایی است که بیشتر ما فکر می کنیم فقط افراد مسن می توانند از آن استفاده کنند، اما اینطور نیست! چون این روزها، حتی جوانان نیز از بوتاکس به عنوان یک روش پیشگیری برای جلوگیری از ظاهر شدن چین و چروک ها بهره می برند. این نوع بوتاکس که جوانان از آن استفاده می کنند، بوتاکس پیشگیری نامیده می شود. بهترین سن برای شروع تزریق بوتاکس چه سنی است؟

همه ما در صورت مان، ۴۳ ماهیچه مختلف داریم، این ماهیچه ها لبخند، اخم و حالات مختلف چهره را ایجاد می کنند. وقتی این ماهیچه ‌ها در حال حرکت هستند، پوست صورت ما برای تطابق با تغییرات دچار تنش می شود و این تغییرات، به عنوان چروک‌ های پویا شناخته می ‌شوند.

چروک‌ های پویا معمولاً وقتی صورت استراحت می‌ کند نمایان می ‌شوند، در غیر اینصورت ممکن است متوجه این چروک ها نشوید- البته تا زمانی که این وضعیت به مدت طولانی ادامه نیابد. این امر برای همه ما رخ می‌ دهد. به مرور زمان، این چین و چروک‌ های پویا شروع به ثبات یافتن می ‌کنند، حتی زمانی که صورت در حال استراحت است و اگر اقدامات پیشگیرانه انجام نشود، به چین و چروک‌ های دائمی تبدیل می ‌شوند.

 بنابراین چه سنی برای شروع بوتاکس پیشگیری مناسب است؟

بوتاکس مورد تایید FDA بودا و برای زیباجویانی که بیشتر از ۱۸ سال سن دارند در دسترس است. اما با وجود این، اغلب افراد ترجیح می ‌دهند از ۲۰ تا ۳۰ سالگی خود از بوتاکس به عنوان یک روش درمانی پیشگیرانه برای بهبود ظاهر کلی صورت و جلوگیری از ظاهر شدن چین و چروک ها استفاده کنند. این انتخاب متناسب با نیازها و وضعیت پوستی هر فرد صورت می گیرد.

باید به خاطر داشته باشید که زمان مناسب برای شروع درمان بوتاکس پیشگیرانه، قبل از ظاهر شدن چین و چروک هاست، نه بعد از ایجاد آنها.

آیا تزریق بوتاکس بی خطر است؟

تزریق بوتاکس یکی از روش‌ های شایع در حوزه زیبایی جهانی است و دارای یک سابقه ایمنی بسیار خوب است. برای انجام این درمان زیبایی، باید یک پزشک با تجربه و شایسته پیدا کنید. در کلینیک دکتر متقی، تمام تزریقات توسط متخصصین حرفه ای با چندین سال سابقه انجام می‌ شود. با وجود چنین پزشکان ماهری نباید نگران تزریق بوتاکس باشید!

 آیا بوتاکس برای شما مناسب است؟

بوتاکس مصپورت، دیستون و مایو بلاک به عنوان سه محصول برجسته برای پیشگیری و درمان چین و چروک ‌های پویا مورد استفاده قرار می ‌گیرند و کلینیک زیبایی شیراز تخصصی دکتر متقی، این سه گزینه را ارائه می ‌دهد. در جلسات مشاوره متخصصین ما، پخش هایی از صورت که نیاز به درمان دارند را مشخص کرده و برای شما یک طرح درمانی منطبق با اهداف زیبایی که دارید، ایجاد می کنند. اگر می‌ خواهید در رابطه با بوتاکس پیشگیری و تزریق آن بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم یک نوبت در کلینیک ما رزرو کرده و با متخصصین مشورت کنید.

همچنین اگر می خواهید با نحوه عملکرد و هزینه تزریق بوتاکس آن بیشتر آشنا شوید، بهتر است با استفاده از شماره های درج شده در صفحه همین حالا با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *