اصلاح بینی بدون جراحی | رینوپلاستی غیر جراحی

52
اصلاح بینی بدون جراحی

اصلاح بینی بدون جراحی


بینی یکی از برجسته ترین عناصر بصری صورت است. فرم بینی یکی از مهمترین عواملی است که چهره شما را تحت تأثیر قرار می دهد و در زیبایی شما تأثیر زیادی دارد. همه ما وقتی به صورت یکی از دوستان یا حتی افرادی که نمی شناسیم، نگاه می کنیم ابتدا به بینی او دقت می کنیم. بینی اولین قسمتی از بدن نیست که هنگام درک جذابیت خودمان یا دیگران به آن فکر می کنیم، اما تحقیقات نشان داده که فرم بینی نقش مهمی در فرم کلی صورت ما ایفا می کند. اصلاح بینی بدون جراحی یا رینوپلاستی را بشناسید.

شاید تنها دلیلی که باعث می شود همه ما در روبرو شدن با چهره های ناشناس، به بینی آنها دقت کنیم، مفاهیم مرسوم زیبایی شناختی است که ماهیت چند وجهی دارند. خط فک و بینی ما به همان اندازه که چشم ها و لب های ما در زیبایی صورتمان تأثیر دارند، در جذابیت و زیبایی صورت نقش دارد. بنابراین نادیده گرفتن بینی جذابیت فیزیکی صورت ما را کاهش می دهد.

اگر بینی خود را دوست ندارید یا دارای بینی شما یکسری ویژگی های عجیب و غریب دارد که از آنها ناراضی هستید، این مقاله برای شما مناسب است.

رینوپلاستی غیر جراحی چیست؟

رینوپلاستی غیر جراحی روشی است که پزشک بدون جراحی شکل بینی را تغییر می دهد. این روش که به عنوان رینوپلاستی مایع نیز شناخته می شود، یک روش کم تهاجمی است که از مواد تزریقی برای تغییر شکل نوک بینی، اصلاح برآمدگی روی بینی (قوز پشتی) و سایر تنظیمات زیبایی شناختی برای ظاهر ایده آل استفاده می کند.

این فرآیند سریع و بدون درد است و اغلب تنها ۱۵ دقیقه طول می کشد. به همین دلیل، گاهی اوقات جراحی بینی بدون جراحی را جراحی بینی ۱۵ دقیقه ای نیز می نامند. از آنجایی که رینوپلاستی بینی بدون جراحی است و لازم نیست که برای تغییر فرم بینی خود زیر چاقو بروید، درد شدیدی تحمل نمی کنید یا برای بهبودی دوره نقاهت طولانی مدت را تجربه نخواهید کرد.

رینوپلاستی مایع چون بدون درد است، زمان زیادی طول نمی کشد و دوره نقاهت طولانی مدت ندارد یکی از محبوب ترین روش‌ های زیبایی غیر جراحی است که ۲۶ درصد از تمام درمان‌ های مربوط به اصلاح بینی بدون جراحی را به خود اختصاص داده است.

مزایای جراحی بینی بدون جراحی

اصلاح بینی بدون جراحی مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. کم تهاجمی است

جراحی بینی یک روش پیچیده است. این جراحی به قدری دقیق است که حتی یک اشتباهات کوچک می تواند نتایج مخربی به دنبال داشته باشد. بدتر از آن، هیچ روش استانداردی وجود ندارد که پزشک با استفاده از آن بتواند فرم بینی تمام زیباجویان را تغییر دهد، زیرا بیماران تفاوت های آناتومیکی قابل توجهی دارند. جراحی بینی نیاز به بیهوشی دارد.

پس از جراحی زیباجویان با عوارض جانبی روبرو می‌ شوند و دوره نقاهت جراحی بینی طولانی مدت است. نتایج جراحی دائمی است و در صورتی که عمل موفقیت آمیز نباشد و شما از تغییرات ایجاد شده راضی نباشید، تنها گزینه برای تغییر آن یک جراحی بینی ثانویه است که یکی از سخت ترین جراحی های پلاستیک محسوب می شود.

علاوه بر این، فقط جراحان با تجربه بالا می توانند جراحی بینی را انجام دهند.

این مورد در مورد اصلاح بینی بدون نیاز به جراحی صدق نمی کند. این فرآیندی که بیان کردیم شامل تزریق فیلرهای پوستی در نواحی مشکل ‌دار برای رفع بی ‌نظمی ‌ها است. در حالیکه رینوپلاستی غیر جراحی یک روش سرپایی با حداقل تهاجم است.

  1. موثر است  

رینوپلاستی غیر جراحی برای درمان تعدادی از عیوب های بینی از جمله:

  • درمان قوز بینی
  • صاف کردن برجستگی ها یا فرورفتگی ها
  • نوک بینی شما صاف تر و رو به بالا به نظر می رسد، بنابراین از نظر بصری طول بینی کوتاه می شود.
  • حجم دهی به پل بینی صاف و بالا بردن آن برای ایجاد بینی مشخص تر
  • صاف کردن بینی های کمی کج
  • اصلاح افتادگی نوک بینی
  • باریک کردن بصری پل پهن یا نوک بینی
  • شما می توانید یک یا چند مورد از این ایرادات بینی خود را یکجا اصلاح کنید.

توجه داشته باشید که جراحی بینی مایع موقتی است. به طور متوسط، اثرات آن ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد. البته اگر خوش شانس باشید، ممکن است تا دو سال یا حتی بیشتر از مزایای رینوپلاستی مایع بهره مند شوید.

  1. راحت است

رینوپلاستی غیر جراحی زمانیکه توسط یک پزشک یا جراح پلاستیک ماهر انجام می شود، بین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه طول می کشد. پزشک قبل از ادامه تزریق، از یک ژل بی حس کننده برای آماده سازی بینی شما استفاده می کند.

بعد از انجام رینوپلاستی در ناحیه مورد نظر کمی تورم یا قرمزی را تجربه خواهید کرد، اما بلافاصله می توانید بیشتر فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. بعد از عمل رینوپلاستی غیر جراحی به استراحت نیاز ندارید؛ بنابراین می توانید پس از اینکه درمان شدید به خانه برگردید.

موارد گفته شده را با دوره ریکاوری اولیه ۱۰ روزه جراحی بینی مقایسه کنید. با وجود این مطالب متوجه شدید که صاف کردن بینی بدون جراحی بسیار راحت تر از آن چیزی است که فکرش را می کردید و هیچ اختلالی در روال روزانه شما ایجاد نمی کند.

  1. مقرون به صرفه است

رینوپلاستی مایع بسیار مقرون به صرفه تر از جراحی بینی است. به طور متوسط ​​حدود ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار هزینه دارد. در حالی که جراحی های بینی بسته به پیچیدگی عمل ممکن است ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار یا بیشتر هزینه داشته باشند. هزینه مراقبت های بعد از عمل و احتمال تکرار جراحی را نیز به این‌ هزینه ها اضافه کنید. با در نظر گرفتن این جزئیات متوجه می شوید که جراحی بینی یک سرمایه گذاری بزرگ است که به شدت بر امور مالی زیباجویان تأثیر می گذارد.

در حالی که شما می توانید با صرفه جویی به راحتی یک عمل بینی فوری را انجام دهید. حالا به احتمال زیاد کاملا متوجه شدید که جراحی بینی ۱۵ دقیقه ای نسبت به جراحی بینی مزایای زیادی دارد.

باید بدانید که بدون جراحی نمی توانید از نظر فیزیکی بینی خود را کوچکتر کنید. رینوپلاستی مایع تنها می تواند قوز پشتی، برآمدگی ها، برآمدگی ها، و نوک های کج، آویزان یا پهن را اصلاح کند، بنابراین اگر به دنبال کوچک کردن بینی خود هستید باید با متخصصین ما مشورت کنید.

با کلیک بر روی این لینک می توانید یک نوبت در کلینیک دکتر متقی رزرو کنید.

کدام یک از مشکلات زیبایی را می توان با رینوپلاستی غیر جراحی برطرف کرد؟

  • قوز پل بینی، برآمدگی و فرورفتگی

آیا برآمدگی روی پل بینی شما را اذیت می کند؟ یا در اثر یک جراحت قدیمی فرورفتگی هایی روی بینی شما ایجاد شده است؟ این مشکلات ممکن است بینی شما را کج یا مردانه تر نشان داده و در نتیجه اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار دهند.

اگر می خواهید بینی کاملا صاف و زیبایی داشته باشید، با استفاده از رینوپلاستی غیر جراحی می توانید این عیوب را از بین ببرید و اعتماد به نفس خود را دوباره به دست بیاورید.

  • تغییر شکل نوک بینی

ممکن است بینی شما خمیده باشد یا حتی امکان دارد نوک بینی شما به سمت بالا باشد یا بینی پیازی داشته باشید. اصلا نباید نگران باشید یا اعتماد به نفس خود را از دست بدهید چون پزشک می تواند با تزریق فیلرهای پوستی نوک بینی شما را اصلاح کند، روشی به نام “لیفت نوک tinkerbell” وجود دارد که در آن پزشک نوک بینی افتاده را بالا می برد. پل بینی، نوک بینی صاف و پهن را هم می توان با این روش ها اصلاح کرد.

پزشک با تزریق‌ مانند فیلرهای پوستی اینوو استایل و نورامین می ‌تواند به راحتی این مشکل را برطرف کرده و نوک بینی را تغییر دهد.

  • بینی های کج

بینی کج نیز با استفاده از فیلرهای پوستی قابل بهبود است. پزشک با تزریق فیلرهای پوستی در منطقه استراتژیک، ظاهر بینی را بهبود می بخشد. این کار هرگونه نوسان یا عدم تقارن بینی را یکنواخت می کند. تزریق فیلرهای پوستی یک راه حل سریع برای درمان کجی بینی است.

  • اصلاح پل بینی

با رینوپلاستی غیر جراحی می توانید پل بینی خود را اصلاح کنید. با این حال، رینوپلاستی فقط در صورتی که بینی شما صاف باشد و بخواهید شکل بیشتری به آن بدهید، نتیجه مطلوبی خواهد بود. در این مورد، پزشک با تزریق فیلرهای پوستی، پل بینی را بالا ببرند و از نظر ظاهری آن را زیباتر می کنند.

توجه داشته باشید که رینوپلاستی بدون جراحی فقط باید توسط پزشکان مجرب انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اصلاح بینی بدون جراحی، با متخصصین ما در کلینیک زیبایی شیراز دکتر متقی تماس بگیرید. یک نوبت در کلینیک ما رزرو کنید تا همه چیزهایی که باید در مورد تزریق فیلرهای پوستی برای اصلاح بینی بدانید را یاد بگیرید.

امتیاز دهید

سهیل دهقانیمشاهده نوشته ها

Avatar for سهیل دهقانی

سهیل دهقانی کارشناس سئو و تولید کننده محتوا که غلاقه زیادی به تحلیل محتوا و حوزه های کاری مختلف دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *