درباره خط گونه و لبخند

تزریق فیلر خط گونه و لبخند در شیراز

خط گونه و لبخند در اغلب مواقع با افزایش سن پدیدار می شوند و به مرور زمان حالت فرو رفته ای به خود می گیرند. علاوه بر این، در مواقعی که یک فرد کاهش وزن شدیدی را تجربه کرده باشد، ممکن است دچار خط گونه و لبخند عمیقی شود که چهره را مسن تر نشان دهد.

دکتر نادیا متقی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر ابوالفضل مهربان پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر آزاده درستکار متخصص پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر رکسانا دهقانی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
بعد
قبل

خط گونه و لبخند در بهترین کلینیک زیبایی شیراز

برای درمان خط گونه و لبخند در شیراز به کلینیک دکتر متقی مراجعه کنید. بهترین پزشکان و بهترین مواد استفاده شده برای ایجاد گونه و از بین بردن خط لبخند در شیراز در کلینیک دکتر متقی است.

گالری

نمونه کارها

درباره خط گونه و لبخند

بهترین متد برای رفع خط گونه و لبخند

اغلب مردم علاقه‌مند دارند همیشه پوستی جوان و شاداب داشته باشند و از همین رو، درمان های بسیاری برای رفع خط گونه و لبخند به وجود آمده است که نتایج کوتاه مدت و بلند مدتی دارند. از جمله بهترین این درمان ها می توان به استفاده از فیلرها برای پر کردن نواحی فرو رفته، اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم با روش های درمان قطعی خط خند آشنا شویم و علل به وجود آمدن این چین و چروک ها را بررسی کنیم. اگر شما هم به دنبال بهترین پزشکان زیبایی هستید تا خط گونه و لبخند خود را بهبود بخشید؛ در ادامه این مقاله همراه کلینیک دکتر متقی باشید.

بررسی روش های رفع خط گونه و لبخند

چین ‌های نازولبیال، به فرورفتگی هایی در پوست گفته می شود که از دو طرف بینی تا گوشه‌ های دهان امتداد دارند. معمولاً فرورفتگی های اطراف بینی که از گوشه سوراخ بینی تا گوشه دهان در یک خط مورب کشیده می ‌شوند، سایه‌ هایی را ایجاد می ‌کنند که می‌ توانند باعث پیری و خستگی چهره شوند. با گذشت زمان و افزایش سن افراد، این فرورفتگی ها عمیق تر می شوند که از آن‌ها با نام خطوط ماریونت یاد می شود و بر روی حالت چهره فرد تأثیر منفی می گذارند.

این چین و چروک ها که با عنوان خط گونه و لبخند شناخته می شوند، کم و بیش در همه افراد به وجود می آید و به خصوص افرادی که به صورت مکرر سیگار می کشند و یا از پوست خود در برابر آفتاب محافظت نمی کنند، ممکن است زودتر از سایرین دچار این چین و چروک ها شوند.

یکی از پر طرفدارترین خدمات زیبایی که برای از رفع خطوط عمیق گونه و لبخند مورد استفاده قرار می گیرد، تزریق فیلر خط خنده است. استفاده از حجم دهنده و فیلر در این نواحی یک روش درمانی سریع است که بدون جراحی و برای اصلاح حجم صورت انجام می شود.

طی این فرآیند، فیلرها در سه ناحیه مختلف اعمال می شوند تا حجم از دست رفته در ناحیه خط خنده را بازیابی شده و  به تغییر شکل گونه ها کمک کنند. معمولاً استفاده از فیلرهای خط گونه و لبخند برای افرادی که از استخوان گونه خود راضی هستند و فقط می خواهند حجم گونه های خود را افزایش دهند نیز توصیه می شود.

در برخی موارد نیز ممکن است فرد متقاضی علاقه‌مند به برجسته سازی و افزایش حجم بافت نرم در بالای استخوان گونه خود باشد، در این شرایط بهترین روش درمان این است که از فیلرها در قسمت بالای استخوان گونه استفاده شود تا ظاهر برجسته تر و تراشیده تری به این ناحیه دهد.

تزریق حجم دهنده خط گونه و لبخند بر اساس متدهای روز دنیا و با استفاده از ابزارهای ظریف صورت می گیرد. برای انتخاب بهترین فیلر، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. متخصصین کلینیک دکتر متقی، پیش از انجام تزریق، جلسه مشاوره ای برای شما ترتیب می دهند و پس از بررسی وضیعت خطوط گونه و خنده شما، تمامی اطلاعات لازم در مورد نوع فیلر مورد نیاز و هزینه خط گونه و لبخند را در اختیار شما قرار می دهند.

درمان قطعی خط خنده چیست؟

سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که آیا درمان قطعی خط خنده وجود دارد؟ در جواب به این سؤال، باید بگوییم که درمان های متنوعی برای رفع این چین و چروک ها وجود دارد، با این حال سریع ترین، کم تهاجمی ترین و موثرترین درمان، تزریق فیلر در نواحی خط گونه و لبخند است که می تواند فرورفتگی آن‌ها را کاهش دهد. از جمله دلایل برتری استفاده از فیلرها نسبت به سایر روش های درمانی تهاجمی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

افزایش حجم : چین و چروک های ریز ناشی از لبخند و حرکات صورت را اغلب می توان به سادگی با جایگزینی حجم و خاصیت ارتجاعی از دست رفته پوست برطرف کرد. فیلرهای خط گونه و لبخند از اسید هیالورونیک هستند که می توانند رطوبت و حجم را به پوست شما برگردانند و در عین حال کلاژن و الاستین را نیز در پوست شما افزایش دهد. این امر باعث می شود تا پوست سالم تر و جوان تر به نظر برسد.

برای رفع خطوط لبخند تنها کافی است تا مقدار کمی فیلر تزریق کرد تا خطوط صاف و هم سطح پوست صورت شوند. علاوه بر این، فیلر پوستی را می ‌توان به نقاط دیگر گونه‌ ها نیز تزریق کرد تا جایگزین حجم از دست رفته گونه شود.

تأثیر مثبت بر روی چهره فرد : وجود خط خنده می تواند بر روی نواحی مختلف صورت افراد تأثیر بگذارد. در صورتی که بنا به دلایل مختلف، چین و چروک های  عمیقی بر روی پوست صورت شما به وجود بیاید، ممکن است حالت چهره شما خسته و ناراحت به نظر برسد. از همین رو، استفاده از فیلرها برای رفع چین و چروک صورت تأثیر بسیاری بر روی شادابی و زیبایی چهره شما خواهد داشت.

قیمت خط گونه و لبخند

همان‌طور که اشاره شد، هزینه خط گونه و لبخند با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در قیمت خط گونه و لبخند، مهارت و تجربه پزشک متخصص و مکانی است که در آن فرآیند تزریق صورت می گیرد. از دیگر عوامل تأثیر گذار بر هزینه خط گونه و لبخند می توان به برند و نوع فیلر، متد تزریق، حجم مورد نیاز و شرایط بیمار اشاره کرد.

در صورتی که تزریق فیلر خط گونه و لبخند خود را به دست پزشک متخصص بسپارید، در همان جلسه اول می توانید نتیجه مورد نظر خود را دریافت نمایید و به همین ترتیب نیازی به پرداخت هزینه خط گونه و لبخند در جلسات متعدد نخواهید بود.

دلایل به وجود آمدن خطوط لبخند و گونه

خطوط لبخند در میان زنان و مردان همه نژادها رایج است و به صورت کلی با افزایش سن ظاهر می شود. با این حال، برخی از عوامل سبب تسریع روند پیری و یا عمیق تر شدن آن‌ها می شوند که جلوگیری از آن می تواند یک راه حل مناسب برای کاهش این چین و چروک ها باشد. از جمله این عوامل عبارت اند از :

افزایش سن : با بالا رفتن سن، گونه های شما صاف می شوند و نیروی جاذبه پوست صورت را به سمت پایین می کشد. همچنین به مرور زمان میزان کلاژن و الاستین پوست نیز کمتر می شود. این مواد طبیعی به پوست خاصیت ارتجاعی، ارتجاعی، کشش و توانایی حفظ شکل اصلی خود می بخشد و نبود آن‌ها سبب ایجاد چین و چروک در صورت می شود.

سیگار کشیدن : سیگار کشیدن کلاژن و الاستین پوست شما را از بین می برد.

آسیب خورشید : اشعه های خورشید که به صورت مستقیم و متداوم به پوست بتابند، تأثیرات مخربی بر روی بافت پوست خواهند داشت.

کاهش یا افزایش وزن : اگر مقدار زیادی وزن کم کنید، ممکن است پوست صورت شما شل و افتاده شود و همچنین، در صورتی که به مقدار زیادی وزن اضافه کنید، گونه های شما از حد طبیعی بزرگ‌تر می شوند و در هر دو حالت، خطوط خنده صورت شما عمیق تر خواهند شد.

ماندگاری فیلرهای خط گونه و خنده

به صورت کلی می توان گفت که درمان قطعی خط خنده، تزریق فیلرهای مناسب در نواحی فرورفته و چروک است. فیلرها انواع مختلفی دارند و از همین رو قیمت خط گونه و لبخند نیز متفاوت خواهد بود. امروزه اغلب فیلرهای محبوب و پرطرفدار شامل موادی مانند هیالورونیک اسید، پلی لاکتیک اسید، هیدروکسی لاپاتیت کلسیم و میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات (PMMA) هستند. به طور میانگین مدت زمان تزریق فیلر خط گونه و لبخند در حدود ۳۰ دقیقه به طول می انجامد و اثرات آن می تواند شش ماه تا یک سال باقی بماند. با این حال، ماندگاری فیلرها به موادی که در تولید آن‌ها به کار رفته و متد تزریق آن بستگی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله با عوامل به وجود آمدن خط گونه و لبخند و راه های رفع آن آشنا شدیم. برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک در این نواحی پیشنهاد می کنیم رژیم غذایی سالم داشته باشید و به اندازه کافی ورزش کنید و خوب بخوابید. هرچه سالم تر باشید، پوست سالم تری خواهید داشت و روند پیری کندتری را تجربه خواهید کرد. شما می توانید برای کسب مشاوره و دریافت قیمت خط گونه و لبخند، با مشاورین کلینیک دکتر متقی در ارتباط باشید.

مشاورین کلینیک دکتر متقی، پیش از انجام تزریق، با دقت به انتظارات و اهداف شما گوش می دهند و ارزیابی کاملی از ساختار صورت و نوع پوست شما انجام می دهند تا میزان حجم مورد نیاز و نوع فیلر تزریقی مورد نیاز برای دستیابی به اهداف شما را مشخص کنند.

بعد
قبل
دکتر نادیا متقی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر ابوالفضل مهربان پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر آزاده درستکار متخصص پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت
دکتر رکسانا دهقانی پزشک پوست، مو و زیبایی
رزرو نوبت

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *